از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60438

106 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به جوکو ویدودو رییس جمهوری اندونزی آمده است: فرا رسیدن هفتاد و سومین سالگرد استقلال جمهوری اندونزی را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.این پیام می افزاید: امیدوارم در سایه اراده سیاسی رهبران جمهوری اسلامی ایران […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به جوکو ویدودو رییس جمهوری اندونزی آمده است: فرا رسیدن هفتاد و سومین سالگرد استقلال جمهوری اندونزی را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.
این پیام می افزاید: امیدوارم در سایه اراده سیاسی رهبران جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود دو کشور، شاهد توسعه و گسترش روزافزون روابط در همه زمینه‌ها و سطوح مختلف باشیم.
در پیام رییس جمهوری آمده است: بدون شک رشد و توسعه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی نه تنها برای دو ملت بزرگ ایران و اندونزی بلکه برای جهان اسلام نیز ثمرات ارزنده‌ای در پی خواهد داشت.
رییس جمهوری در این پیام می افزاید: از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و کامیابی مردم جمهوری اندونزی را مسألت دارم.
سیام**۱۷۵۱**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


حسن روحانی


اندونزی


جوکو ویدودو

نظرات بسته شده است.