از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59574

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، روح الله بابایی صالح بعدازظهر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: اگر به اسامی امضاء کنندگان سوال از رییس جمهوری نگاهی انداخته شود می توان فهمید که این اقدام در چه راستایی بوده است. وی همچنین استیضاح و برکناری علی ربیعی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی […]

به گزارش خطرنگار، روح الله بابایی صالح بعدازظهر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: اگر به اسامی امضاء کنندگان سوال از رییس جمهوری نگاهی انداخته شود می توان فهمید که این اقدام در چه راستایی بوده است.
وی همچنین استیضاح و برکناری علی ربیعی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اشتباه دانست و گفت: این اقدام صددرصد نادرست و غیرکارشناسی شده بود.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی خدمات برجسته ای به جامعه کار و تولید داشته و برکناری وی به صلاح نبود.
وی با بیان اینکه برخی نمایندگان استیضاح وزرا را امضاء می کنند اما در پشت پرده بدنبال امتیاز هستند و بعدا امضای خود را پس می گیرند،اضافه کرد: بنده در طول نمایندگی ام هیچ گاه از این کارها نکرده و امضای استیضاح پس نگرفته ام و همواره اولویتم دفاع از حق و حقوق مردم بوده است.
بابا صالح اظهار داشت: متاسفانه خیلی از سوالات و امضای استیضاح ها از وزرا با مقاصد سیاسی و با قصد کسب امتیاز صورت می گیرد.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز دولت در برخی حوزه ها به ترمیم کابینه؛ گفت: در این خصوص باید با برنامه و کارشناسی شده و با پرهیز از سیاسی کاری اقدام کرد.
بابا صالح در ادامه با اشاره به التهابات بازار ارز و طلا در ماه های اخیر، گفت: در این زمینه شاهد کم کاری و سو مدیریت مسئولان بوده ایم.
وی با بیان اینکه همه قوا باید برای حل مشکلات موجود کشور بیشتر بکوشند و جبران مافات کنند،افزود: یک وظیفه مهم مجلس نظارت است که در این زمینه دچار ضعف اساسی هستیم.
بابا صالح همچنین با بیان اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، گفت: مذاکره با آمریکا به صلاح نیست چرا که آنها قابل اعتماد نیستند و صداقت ندارند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سوال از رییس جمهوری


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس

نظرات بسته شده است.