از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59570

25 بازدید

به گزاری خطرنگار، ضیاء الدین صبوری روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجتمع فرهنگی اوشان شهرستان شمیرانات افزود: بسیاری از چالش های جامعه ناشی از انتقال نیافتن پیام ها بوده است و تدبیر دولت در انتقال و ارسال پیام آن است که تدبیر پیام وجود داشته باشد.وی با تاکید بر اینکه در […]

به گزاری خطرنگار، ضیاء الدین صبوری روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجتمع فرهنگی اوشان شهرستان شمیرانات افزود: بسیاری از چالش های جامعه ناشی از انتقال نیافتن پیام ها بوده است و تدبیر دولت در انتقال و ارسال پیام آن است که تدبیر پیام وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه در روابط رسانه ای باید راهبرد و برنامه ریزی رسانه ای وجود داشته باشد عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید جایگاه خبر و روابط عمومی بیش ازگذشته درک شده است.
به گزارش خطرنگار، فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این نشست گفت: خبرنگاران از فضای مجازی در راه توسعه کشور بهره گیرند.
سیاوش شهریور افزود: از خبرنگاران انتظار دارم سرمایه فضای مجازی را به سمت توسعه پایدار کشور پیش ببرند و آن را به عنوان قهوه تلخ به خورد مردم ندهند.
وی به خبرنگاران گفت: از شما می خواهم مرا نقد کنید و اجازه فساد در شهرستان ندهید.
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه من عاشق نقد شما هستم گفت: زمین خواری و کم کاری ها را در شهرستان نقد کنید،شما دیده بان جامعه مدنی و چشم بینای جامعه هستید.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های خدماتی و عمرانی در شمیرانات افزود: بزودی طرح فاضلاب شهرستان افتتاح می شود و طرح هادی روستاهای شهرستان اجرا و بازار روز محصولات باغی نیز راه اندازی خواهد شد.
شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران واقع شده و از سال ۱۳۳۶ دارای فرمانداری مستقل است که از دو بخش لواسانات و رودبارقصران و بخشی از منطقه یک شهر تهران تشکیل شده و شهرهای تجریش، لواسان، اوشان-فشم- میگون و شمشک شهرهای اصلی این شهرستان به شمار می روند.
تهرام/۷۲۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


استانداری تهران


دولت

نظرات بسته شده است.