از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59122

77 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، این ۹ نفر اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند اما یک نفر به اتهام سوءاستفاده از موقعیت و تحصیل مال نامشروع در تعلیق قضایی قراردارد.همچنین برای ۶ نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت و سوء استفاده از موقعیت شغلی به سلب عضویت […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، این ۹ نفر اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند اما یک نفر به اتهام سوءاستفاده از موقعیت و تحصیل مال نامشروع در تعلیق قضایی قراردارد.
همچنین برای ۶ نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت و سوء استفاده از موقعیت شغلی به سلب عضویت از شورا رای صادر شده است.
بر این اساس ۲۵ نفر به دلیل عدم سکونت، سوء استفاده از موقعیت و سوء استفاده از اموال شهرداری و اقدامات غیرقانونی دیگر براساس ماده ۱۸ آیین نامه اجرایی هیئت های حل اختلاف مورد اتهام قرار گرفته اند.
به گزارش خطرنگار، در گزارش هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان در دوره پنجم فعالیت شوراها آمده است: در ۶ جلسه تاکنون ۲۹ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.
جزییات بیشتری از بازداشت و اتهام های این اعضای شوراهای اسلامی در استان تهران منتشر نشده است اما دهم مردادماه جاری اعلام شده بود که چهار عضو شورای اسلامی شهر پرند بازداشت شده اند.
تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


شورا


بازداشت


استانداری تهران

نظرات بسته شده است.