از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59103

104 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان ورامین گفت: مردم در تمامی مراحل انقلاب اسلامی پایبندی خود را به ارزش ها ثابت کرده اند و حق دارند که از تمامی مواهب و خدمات نظام برخوردار شوند و این مهم جز با تعامل و همکاری […]

به گزارش خطرنگار، ، حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان ورامین گفت: مردم در تمامی مراحل انقلاب اسلامی پایبندی خود را به ارزش ها ثابت کرده اند و حق دارند که از تمامی مواهب و خدمات نظام برخوردار شوند و این مهم جز با تعامل و همکاری تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی میسر نمی شود.
وی گفت: فرمانداری به تنهایی نمی تواند در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد و قطعا در این مسیر به همکاری و همفکری تمامی دستگاه ها نیاز دارد.
کاغذلو تصریح کرد: مسئولان باید با حوصله و صرف وقت ، پای حرف مردم نشسته و با استفاده از تجربه و تخصصی که در اختیار دارند با همراهی یکدیگر ، مشکلات آنان را رفع کنند.
وی تأکید کرد: فرصت خدمت کوتاه است و باید تلاش کرد تا در پایان زمان فعالیت در یک مسئولیت ، حتی یک قدم نسبت به گذشته دستگاه خود را به سمت پیشرفت و تعالی به سمت جلو پیش ببریم.
سرپرست فرمانداری ورامین بیان کرد : شهرستان ورامین از ظرفیت مناسبی در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با استفاده از تمامی مشکلات را برطرف و مسیر را برای پیشرفت و توسعه شهرستان هموار کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
حسین کاغذلو هفته گذشته با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین منصوب شد.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


وحدت


ورامین

نظرات بسته شده است.