از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58721

54 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان که در ایام گرامیداشت روز خبرنگار امروز – شنبه – برگزار شد یک تفاوت داشت آن هم این بار خبرنگاران در جایگاه کدخدایی ایستادند و از وی سوال کردند.علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان در ابتدای این نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: به […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان که در ایام گرامیداشت روز خبرنگار امروز – شنبه – برگزار شد یک تفاوت داشت آن هم این بار خبرنگاران در جایگاه کدخدایی ایستادند و از وی سوال کردند.
علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان در ابتدای این نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: به مناسبت روز خبرنگار امروز این نشست را متفاوت از نشست های دیگر برگزار می کنیم، به طوری که امروز خبرنگاران در جایگاه سخنگو می ایستند و از وی سوال می کنند.
در ابتدای این نشست، کدخدایی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ناصر مردوخی خبرنگار پیشکسوت گفت: سال گذشته آقای مردوخی شیخ الخبرنگاران در جمع ما حضور داشت ولی امسال ایشان دیگر در جمع ما نیستند، از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت می کنیم.
وی از خبرنگاران خواست هنگامی که سوالاتشان را مطرح می کنند نقدها و انتقادات خود را نسبت به شورای نگهبان مطرح کرده و اگر ایرادی وجود دارد بیان کنند.
یکی از خبرنگاران خطاب به سخنگوی شورای نگهبان گفت چرا برخی مواقع تلفن هایی که به شما می شود را پاسخگو نیستید که کدخدایی با شوخی پاسخ داد: برخی مواقع در جلسه هستیم ، گاهی خانم بنده زنگ می زند و ما جواب نمی دهیم، حتما محاکمه و بعدا رد صلاحیت می شویم.
یکی دیگر از خبرنگاران از کدخدایی خواست تا خاطره ای را درمورد خبرنگاران بگوید که وی پاسخ داد: بودن با شما برای من خاطره است.
سخنگوی شورای نگهبان پس از پایان نشست یک ساعت و نیم خود با خبرنگاران و پاسخ به سوال های آنها عکس یادگاری گرفت.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


شورای نگهبان


کدخدایی


روز خبرنگار

نظرات بسته شده است.