از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58385

76 بازدید

سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران خطرنگار، مرکز استان گلستان با گرامیداشت یاد محمود صارمی خبرنگار شهید خطرنگار، اظهار داشت: این مجموعه با برخورداری از نیروهای با تجربه و تعیین سرخط های خبری و تحلیل هدفمند به خوبی توانسته در جهت دهی افکار عمومی نقش آفرینی کند. وی بیان کرد: بازتاب اخبار خطرنگار، […]

سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران خطرنگار، مرکز استان گلستان با گرامیداشت یاد محمود صارمی خبرنگار شهید خطرنگار، اظهار داشت: این مجموعه با برخورداری از نیروهای با تجربه و تعیین سرخط های خبری و تحلیل هدفمند به خوبی توانسته در جهت دهی افکار عمومی نقش آفرینی کند.
وی بیان کرد: بازتاب اخبار خطرنگار، و دیگر رسانه های گلستان مسوولان را در رفع نواقص و مشکلات یاری خواهد کرد.
دکتر هاشمی افزود: مسوولان و مدیران گلستان برای رسیدن به موفقیت چاره ای جز استفاده از ظرفیت رسانه ها ندارند و باید از توان و ظرفیت موجود استان به بهترین نحو استفاده شود.
استاندار گلستان ادامه داد: بدون هیچ گله و شکایت از نقد سالم رسانه ها استقبال می کنم و تلاش دارم از آن مثل یک پیشنهاد خوب در مسیر توسعه استفاده کنم.
هاشمی همچنین گفت: با وجود تلاش موثر بیشتر رسانه های گلستان، برخی معدود با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند مطالبی بر خلاف وحدت منتشر کرده و تفرقه افکنی می کنند.
استاندار گلستان اظهار داشت: مطرح کردن این گونه مباحث تفرقه انگیز باعث جلوگیری از روند رو به رشد استان و حرکت به سمت سقوط و پسرفت می شود که باید برای رفع آن چاره اندیشی کرد.
گفتنی است هاشمی هنگام حضور در خطرنگار، از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و مدیرکل روابط عمومی استانداری و شماری از دیگر مسوولان همراهی می شد.
شهید صارمی مسوول نمایندگی جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ به دست گروهک متحجر طالبان به شهادت رسید.
به همین مناسبت هفدهم مرداد از سوی شورای فرهنگ عمومی روز خبرنگار نام گرفته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اغلب مناسبت های جمهوری اسلامی شهادت محور است.
۳۰۹۱/۱۶۴۸/۲۷۲۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


خبرنگار ۹۷


خطرنگار،


گلستان

نظرات بسته شده است.