از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58236

78 بازدید

نادر علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: دشمن در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام و مایوس کردن مردم است و در همین راستا برخی رقبای داخلی دولت نیز با تخریب ناجوانمردانه دولت همگام با دشمنان خارجی […]

نادر علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: دشمن در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام و مایوس کردن مردم است و در همین راستا برخی رقبای داخلی دولت نیز با تخریب ناجوانمردانه دولت همگام با دشمنان خارجی عمل می کنند.
وی نقد سازنده را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و افزود: باید مرزی بندی مشخصی بین نقد و تخریب باشد زیرا ناامید کردن مردم از حضور پرشور در انتخابات به هیچ وجه به معنای نقد دولت نیست.
وی رقابت جریان های سیاسی در ایام انتخابات را امری ضروری عنوان کرد و گفت: در تمامی کشورهای توسعه یافته پس از اعلام نتیجه انتخابات، تمامی جریان های سیاسی اختلاف ها را به حداقل می رسانند و هیچ اقدامی برای دلسرد کردن مردم از دولت و آینده کشور مرتکب نمی شوند.
دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه طرح تخریب اصلاح طلبان صدمه جبران ناپذیری به کشور وارد می کند، بیان کرد: یک واکاوی ساده در انتخابات نشان می دهد که جریان اصلاحات در دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای نقش بی بدیلی داشته است.
وی ادامه داد: اینکه جریان های سیاسی همدیگر را به بهانه های مختلف حذف کنند، نتیجه ای جز دلسردی مردم از این کشمکش ها نخواهد داشت.
علیزاده نقش احزاب در توسعه سیاسی کشور را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: برخورد نامناسب با احزاب باعث استقبال نکردن مردم از عضویت در احزاب می شود و این آفتی برای توسعه سیاسی کشور است.
وی از دولت خواست تا برای توسعه احزاب در چهارچوب قانون تلاش کند و گفت: استانداری آذربایجان غربی تعامل مناسبی با احزاب نسبت به گذشته دارد.
به گزارش خطرنگار، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی دارای ۱۶۴ عضو در آذربایجان غربی است.
۳۲۱۴/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


سیاسی


تخریب دولت


دانش آموختکان ایران اسلامی


توسعه سیاسی

نظرات بسته شده است.