از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58198

127 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس از صبح امروز – چهارشنبه – استیضاح ربیعی را آغاز کردند.موافقان استیضاح در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش نخست سخنان خود نیز به استیضاح کنندگان پاسخ داد و به دفاع از عملکرد خود در این وزارتخانه پرداخت. پس از […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس از صبح امروز – چهارشنبه – استیضاح ربیعی را آغاز کردند.
موافقان استیضاح در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش نخست سخنان خود نیز به استیضاح کنندگان پاسخ داد و به دفاع از عملکرد خود در این وزارتخانه پرداخت. پس از آن سخنرانان مخالف استیضاح صحبت کردند و بخش دوم سخنان ربیعی ماند.
علی لاریجانی رییس مجلس در ادامه جلسه علنی امروز مجلس گفت: به دلیل این که مجلس طبق آیین نامه داخلی باید در زمان جلسات علنی ، چهار ساعت جلسه داشته باشد، ولی هم اکنون زمان از چهار ساعت گذشته و ما باید یک ساعت دیگر جلسه مجلس را تمدید کنیم.
وی از نمایندگان خواست تا با رای خود به این موضوع جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را یک ساعت دیگر تمدید کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۶۴ رای موافق، ۳۰ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از ۲۳۹ نماینده حاضر با تمدید یک ساعته مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.

** نامه معاون پارلمانی رییس جمهوری به مجلس قرائت شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری امروز در نامه ای به مجلس اعلام کرد: برخی مطالب مبنی بر این که دولت از ربیعی حمایت نمی کند، درست نیست.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در هنگام استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور را قرائت کرد.
لاریجانی گفت: در این نامه آمده است در مجلس مطلبی به من انتساب داده شده مبنی بر اینکه دولت از آقای ربیعی حمایت نمی‌کند که این درست نیست.
وی افزود: آقای امیری در این نامه تاکید کرده که من به عنوان وظیفه از آقای ربیعی حمایت می‌کنم و حرفی غیر از آن نادرست است.
به گزارش خطرنگار، حسین مقصودی نماینده سبزه وار امروز در موافقت با استیضاح گفت: من با امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد استیضاح ربیعی و کرباسیان صحبت کردم که امیری گفت از کرباسیان دفاع کنید ولی ربیعی را خودتان می دانید.

**طرح اصلاح ماده ای از قانون انتخابات ریاست جمهوری اعلام وصول شد
احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز اعلام کرد:طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون انتخابات ریاست جمهوریو طرح اصلاح بند ه تبصره ۵ قانون بودجه ۹۷ اعلام وصول می شود.
وی ادامه داد: طرح استفساریه بند ۷ ماده ۷ قانون تشکیلات وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی نیز اعلام وصول می شود.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


استیضاح


ربیعی

نظرات بسته شده است.