از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58155

70 بازدید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، علی ربیعی که روز چهارشنبه در جلسه استیضاحش در مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، در بخش دوم دفاع از عملکرد خود اظهار داشت: تا هفته آینده پتروشیمی های وابسته به این وزارتخانه در شرکت پتروشیمی خلیج فارس ادغام می شوند.وی با تشریح برنامه های آتی خود خطاب به نمایندگان […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، علی ربیعی که روز چهارشنبه در جلسه استیضاحش در مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، در بخش دوم دفاع از عملکرد خود اظهار داشت: تا هفته آینده پتروشیمی های وابسته به این وزارتخانه در شرکت پتروشیمی خلیج فارس ادغام می شوند.
وی با تشریح برنامه های آتی خود خطاب به نمایندگان مجلس گفت: برای آینده چندین برنامه مهم دارم که اشتغال مهمترین برنامه است و از نمایندگان می خواهم در این زمینه به من کمک کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در اجرای طرح اشتغال روستایی پول پاشی نکردیم بلکه تلاش داریم که بهنگام، فرصت های اشتغال جدید ایجاد شود.
ربیعی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از برنامه های من برای آینده، حفاظت از زندگی پنج دهک پایین جامعه است.
وی خطاب به محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که درباره فعالیت های اقتصادی فرزندان ربیعی ادعاهایی داشت و از اطلاعات سپاه خواست تا در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهد، گفت: در دولت قبل، از فعالیت اداری و تدریس محروم شدم بنابراین چاره ای نداشتم به غیر از اینکه کسب و کاری را با فرزندان خود آغاز کنم؛ ما که نمی توانستیم از گرسنگی بمیریم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به ادعای بعدی پورابراهیمی مبنی بر اینکه ربیعی استاد لابی گری است و هزینه های گزافی برای ماندن در پست وزارت کرده است، گفت: اخباری از اعمال فشارهای شما در هر استان و شهرستان برای انتخاب مدیران است که از جمله آن می توان به اعمال فشار برای انتخاب یک خانم جوان به عنوان رییس بهزیستی یکی از شهرستان ها اشاره کرد.
وی ادامه داد: معتقدم رهبری و اصول امام را داریم و زیر سایه رهبری با سه عنصر عقلانیت و صبر و مدارا باید حرکت کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: من وضعیت سخت فعلی را که در اقتصاد رخ داده، می فهمم؛ باید نشان بدهیم به فکر مردم هستیم؛ من در این ۴۰ سال سختی های بسیاری دیده ام اما نباید در جامعه اعتماد و نقاط اتصال را از دست بدهیم.
ربیعی افزود: «آقا هم نظرش این نیست که سیاه نمایی بکنیم. ما مطمئن هستیم که از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد؛ ما می توانیم مسایل را بدون پررنگ کردن اختلافات حل کنیم. ما نباید ایدلوژی اختلافات را بنویسم».
جلسه استیضاح ربیعی از صبح امروز در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است؛ پس از اظهارات ربیعی، برگه های رای گیری در بین نمایندگان مجلس توزیع شد.
اقتصام*م.خ*۲۰۲۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


استیضاح ربیعی


مجلس


شستا

نظرات بسته شده است.