از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58016

90 بازدید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه شنبه در حاشیه معارفه معاون فرماندار بهار به خطرنگار، گفت: بانوان دارای توان بالایی در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه مدیریت هستند.سید سعید شاهرخی افزود: استفاده از توان و ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید بود که […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه شنبه در حاشیه معارفه معاون فرماندار بهار به خطرنگار، گفت: بانوان دارای توان بالایی در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه مدیریت هستند.
سید سعید شاهرخی افزود: استفاده از توان و ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید بود که به آن جامه عمل پوشاند.
وی اضافه کرد: دولت توانمندی بانوان را باور دارد چراکه معتقد است شهدا و ایثارگان در دامن مادران تربیت شدند و این بانوان بودند که در جنگ هشت ساله به پشتیبانی رزمندگان پرداختند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی نیز نقش بانوان به دلیل تسلط به تخصص ها و علوم پیشرفته در عرصه های مختلف بی بدیل بوده است.
شاهرخی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند دولت در راستای توجه به این قشر و اعتلای جایگاه بانوان، پستی به عنوان معاون برنامه ریزی در فرمانداری برای این قشر پیش بینی کرد.
تاکنون بیش از نیمی از فرمانداری های همدان معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت را که زنان عهده دار این مسئولیت هستند معرفی کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین در سفر یک روزه به بهار در منزل شهید طیب فتوحی در روستای دهنجرد بهار حضور یافت.
شاهرخی در این دیدار خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت و سند افتخار این ملت دانست و گفت: خانواده های شهدا جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند.
وی اضافه کرد: آنها فرزندانی را تربیت کردند که به عشق شهادت با از جان گذشتگی و ایثار خون خود را برای دفاع از کیان اسلامی فدا کردند.
معاون استاندار همدان بیان کرد: در مکتب دین مبین اسلام شهادت به عنوان یک ارزش تلقی شده و برای ملت ایران رسیدن به درجه شهادت افتخار است.
شاهرخی در این دیدار که امام جمعه و فرماندار بهار وی را همراهی می کردند پای درد دل مادر این شهید نشست.
وی همچنین پیش از حضور در منزل شهید فتوحی، با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهار بر سر مزار آیت الله بهاری و شهدا مدافع حرم حضور یافت.
سید میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم ۲۵ مهر سال ۹۴ در سن ۲۹ سالگی در منطقه شقیدله در حلب سوریه شهید شد.
همچنین مرتضی ترابی کمال ۱۳ بهمن سال ۹۴ در منطقه ‘نوبل الزهرا’ سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید.
روستای دهنجرد با ۸۹۰ نفر جمعیت چهار شهید، ۱۱ جانباز و یک آزاده را تقدیم این انقلاب کرده که مزار ۲ شهید از جمله شهید فتوحی و سرخوش در روستا واقع است.
رزمند اسلام طیب فتوحی سال ۶۱ در عملیات فتح المبین شهد شهادت شد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


سیاسی


انتصاب


معاون فرماندار


جایگاه بانوان

نظرات بسته شده است.