از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57856

129 بازدید

«سعید فرخی» روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: معاون علمی فناوری رئیس جمهوری و هیات همراه در این سفر یک روزه پس از استقبال رسمی مقامات استان مرکزی از دو شرکت تولیدی دانش بنیان در اراک بازدید می کنند.وی توضیح داد: شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی و بازدید از ظرفیت […]

«سعید فرخی» روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: معاون علمی فناوری رئیس جمهوری و هیات همراه در این سفر یک روزه پس از استقبال رسمی مقامات استان مرکزی از دو شرکت تولیدی دانش بنیان در اراک بازدید می کنند.
وی توضیح داد: شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی و بازدید از ظرفیت های پارک علم و فناوری در اراک از دیگر برنامه های تدارک شده برای این سفر است.
معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی از قطب های مهم دانشگاهی است که در حوزه دانش بنیان و پژوهش های پایه مزیت های شناخته شده متعددی دارد و تلاش بر این است که جایگاه فناوری در حوزه تصمیم سازی و اجرای استان بهبود یابد.
پارک علم و فناوری استان مرکزی در شهریور ماه سال ۱۳۸۱ بر اساس مصوبه شورای عالی گسترش آموزش عالی، شروع به فعالیت کرده است و در دی ماه ۱۳۸۲ نیز اولین مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان، فعالیت اجرایی خود را آغاز کرد.
شمار شرکت های دانش بنیان استان مرکزی در دولت تدبیر و امید از سه به ۷۶ شرکت رسیده است که این مهم گامی عملی در بهبود مناسبات اقتصادی و تقویت دانشگاه و تولید استان محسوب می شود.

۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


سفر معاون فناوری رئیس جمهوری


اراک

نظرات بسته شده است.