از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57515

86 بازدید

به گزارش روز دوشنبه استانداری، ضیاءالدین صبوری افزود: دستورالعمل راه اندازی میز خدمت در اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری پیشتر به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده بود.فهرست شماره تلفن ها برای ایجاد ارتباط با میز خدمت و ارتباط با واحدهای رسیدگی به شکایات در مجموعه […]

به گزارش روز دوشنبه استانداری، ضیاءالدین صبوری افزود: دستورالعمل راه اندازی میز خدمت در اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری پیشتر به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده بود.
فهرست شماره تلفن ها برای ایجاد ارتباط با میز خدمت و ارتباط با واحدهای رسیدگی به شکایات در مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تهران در قالب لینک زیر قابل دسترسی است:
http://www.ostan-th.ir/News/57817/

مدیرکل ر وابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران ادامه داد: مراجعان می توانند بدون نیاز به پیگیری پاسخ درخواست ها و مکاتبات خود را از میز خدمت مستقر در استانداری و فرمانداری ها دریافت کنند.
صبوری اضافه کرد: کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو، آموزش دیده و مطلع نسبت به فرآیندهای اداری در بخش میز خدمت و رسیدگی به شکایات استقرار یافته اند.
خدمت و واحد رسیدگی به شکایات با رویکرد کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، اتلاف وقت و سرگردانی آنان در نهادهای دولتی در استانداری تهران و ۱۶ فرمانداری استان راه اندازی شده است.
تهرام/۶۱۳۹/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


استانداری


میزخدمت


شماره تلفن

نظرات بسته شده است.