از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57160

92 بازدید

به گزارش خطرنگار، ولی داداشی با اشاره به جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، گفت: فرهاد تجری و محمدرضا امیرحسنخانی به ترتیب به عنوان نایب رییس اول و دوم کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس انتخاب شدند.عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی […]

به گزارش خطرنگار، ولی داداشی با اشاره به جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، گفت: فرهاد تجری و محمدرضا امیرحسنخانی به ترتیب به عنوان نایب رییس اول و دوم کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس انتخاب شدند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس این انتخاب، بهرام پارسایی نیز به عنوان سخنگو کمیسیون برگزیده شد.
به گزارش خانه ملت، وی خاطرنشان کرد: همچنین ولی داداشی و امیر خجسته نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیسیون انتخاب شدند.
نماینده آستارا افزود: در جلسه امروز کمیسیون اصل نود همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین در مجلس به عنوان عضو اصلی کمیسیون انتخاب شد.

** رییس جمهوری قانون انتخاب شهرداران را برای اجرا ابلاغ کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری «قانون اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران» را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

** اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه راههای روستایی

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه راه های روستایی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
علی کاظمی با اشاره به نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در نشست امروز دو طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت و پس از بحث بررسی در خصوص این اصلاح ها تصمیم گیری شد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: در طرح اصلاح بند ۱۱۰ تغییرات متفرقه قانون بودجه سال ۹۷، تقاضای ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای واریز به حساب دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور بررسی و کلیات تصویب و مقرر شد برای بررسی جزییات و نحوه تامین این اعتبار کمیته ای تشکیل شود.

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


انتخاب اعضا


داداشی

نظرات بسته شده است.