از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57092

68 بازدید

«بابک دین پرست» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، افزود: این نشست به همت وزارت کشور و با حضور ۱۰۰ برند برتر تولید کننده مواد غذایی کشور و معاونان ۱۰ وزارتخانه و دستگاه های مرتبط با موضوع و پاسخگو در این حوزه برگزار می شود.وی مهم ترین هدف از برگزاری این […]

«بابک دین پرست» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، افزود: این نشست به همت وزارت کشور و با حضور ۱۰۰ برند برتر تولید کننده مواد غذایی کشور و معاونان ۱۰ وزارتخانه و دستگاه های مرتبط با موضوع و پاسخگو در این حوزه برگزار می شود.
وی مهم ترین هدف از برگزاری این نشست مشورتی – اجرایی را احصا دقیق موانع و مشکلات این گروه از فعالان اقتصادی و فراهم کردن اجماع کامل در سطح دستگاه های دولتی برای حمایت مستمر و موثر از تولیدکنندگان مواد غذایی و رفع دغدغه های فعالان این حوزه مهم و اثر گذار برای ادامه و توسعه فعالیت های تولیدی عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور تاکید کرد: در این نشست مشترک تلاش می شود تا موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی مواد غذایی درشرایط حساس کنونی، بررسی و حل و فصل شود، چرا که تامین موادغذایی سالم با کیفیت و با قیمت مناسب با تکیه برمحصولات تولید داخلی یکی از اولویت های مهم در کشور است.
دین پرست همچنین اظهار داشت: گزارش جمع بندی و مصوبات این نشست به صورت دقیق و کامل به همراه پیشنهادهای لازم برای رییس جمهوری و سایر مقامات کشور ارسال و تا حصول نتایج مورد نظر پیگیری می شود.
وی یادآور شد: نشست مشترک بخش دولتی با فعالان بخش های مختلف اصناف از برنامه های ادواری حوزه معاونت اقتصادی وزارت کشور است.
معاون وزیر کشور همچنین گفت: با موافقت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، نشست مشترک بعدی با حضور فعالان و تولید کنندگان لوازم خانگی در آینده نزدیک برگزار می شود.
سیام*۳۰۷۰**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


وزارت کشور


صنایع غذایی


ننشست مشترک

نظرات بسته شده است.