از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56276

44 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، در نامه یوناتن بت کلیا خطاب به آیت الله هاشمی شاهرودی آمده است: «حرکت شایسته و اثرگذار و ماندنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر صفحه تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران، مانا در جهان و همانند همیشه، نشانگر تعهد و پایبندی نظام به قوانین و اصول جهانی بود.این نامه می […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، در نامه یوناتن بت کلیا خطاب به آیت الله هاشمی شاهرودی آمده است: «حرکت شایسته و اثرگذار و ماندنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر صفحه تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران، مانا در جهان و همانند همیشه، نشانگر تعهد و پایبندی نظام به قوانین و اصول جهانی بود.
این نامه می افزاید: تایید حضور سپنتا نیکنام به عنوان عضو شورای شهر یزد، که قانون اساسی جمهوری اسلامی، بر آن تاکید دارد، مایه دلگرمی و خرسندی جوامع اقلیت های دینی شد که همواره خود را شهروند درجه یک نظام، همسان با تمامی آحاد میهن مان می دانند.
بت کلیا در این نامه تصریح کرده است: انعکاس جهانی این حرکت سرنوشت ساز مجمع تشخیص مصلحت، گواه این تعهد و پایبندی نظام است.
نماینده آشوریان ایران همچنین یادآور شده است: صمیمانه ترین سپاس ها و مراتب قدردانی و ارج گذاری خود و جامعه جهانی آشوریان را نثار می کند. همانند همیشه، در جامعه جهانی، سربلندیم که نظام جمهوی اسلامی همواره پشتیبان حق و حقانیت و حکومت قانون، در این سرزمین است.
در این نامه تصریح شده است: اتحادیه جهانی آشوریان و تمام نهادهای جامعه جهانی آشوریان مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار رهبر معظم انقلاب و تمامی دولتمردان و مسئولان دلسوز و دلنگران هر حرکت سیاسی و اجتماعی در میهن مان می کنند.
بت کلیا در این نامه همچنین یادآور شده است: این حرکت توفنده نشانگر تعهد و پایبندی این نظام همواره سالار در جهان پرتلاطم امروز است.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


بت کلیا


مجلس


شاهرودی

نظرات بسته شده است.