از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56233

118 بازدید

محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در بافق اظهار داشت: نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در این خصوص ارایه دهند.نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مخالفت این طرح به علت بار مالی برای دولت عنوان کرد: ‌مقرر شد رئیس مجلس […]

محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در بافق اظهار داشت: نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در این خصوص ارایه دهند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مخالفت این طرح به علت بار مالی برای دولت عنوان کرد: ‌مقرر شد رئیس مجلس پیگیری‌های لازم را تا رفع مشکلات مالی این طرح انجام دهد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطر نشان کرد: در عین حال اکنون وزیر کشور اعلام می ‌کند که دولت با طرح افزایش تعداد نمایندگان موافق است و بار مالی آن را نیز می‌پذیرد.
صباغیان تعداد نمایندگان مجلس را ٢٩٠ نفر اعلام کرد و افزود: از تاریخ همه ‌پرسی سال ۱۳۶۸ پس از هر ۱۰ سال، با در نظر گرفتن عوامل انسانی، سیاسی، جغرافیایی و نظایر آن‌ حداکثر ۲۰ نفر نماینده می‌تواند به مجلس اضافه شود.
وی یا آور شد: طرح افزایش ۲ نماینده برای استان یزد نیز توسط نمایندگان استان به مجلس ارجاع شد.
هم اینک استان یزد چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز، خاتم، ابرکوه، بافق و بهاباد است که تقریبا نیمی از وسعت استان و بزرگترین حوزه انتخابیه استان محسوب می شود، یک نماینده است.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
۷۵۴۳/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


نمایندگان مجلس


شهرستان بافق

نظرات بسته شده است.