از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56102

44 بازدید

به گزارش خطرنگار، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست با احزاب و فعالان سیاسی استان هرمزگان اظهار داشت: به بومی و غیربومی اعتقادی ندارم و همه ایرانی ها برای ما قابل احترام هستند، زیرا هدف ما خدمت به کشور است. استاندار هرمزگان افزود: این استان دارای یک جایگاه ملی است، بنابراین هزینه های سرمایه […]

به گزارش خطرنگار، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست با احزاب و فعالان سیاسی استان هرمزگان اظهار داشت: به بومی و غیربومی اعتقادی ندارم و همه ایرانی ها برای ما قابل احترام هستند، زیرا هدف ما خدمت به کشور است.
استاندار هرمزگان افزود: این استان دارای یک جایگاه ملی است، بنابراین هزینه های سرمایه گذاری ملی که در این استان می شود صرفا مختص هرمزگان نیست.
همتی در این رابطه به راه اندازی ۴ مجموعه پتروشیمی و۲ آب شیرین کن در شهرستان پارسیان اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال تزریق اعتبار ۱۰ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای شروع کار این فعالیت های اقتصادی در استان هرمزگان هستم.
وی عنوان داشت: اگر در توسعه هرمزگان همه افراد دلسوزانه کار کنند نیازی به طرح بحث های بومی و غیر بومی نیست.
استاندار هرمزگان ادامه داد: هرچه فضای وحدت، عقلانیت و منطق، دوستی و احترام متقابل در این استان بیشتر شود روند توسعه این هرمزگان سرعت می گیرد.
همتی هم چنین تعامل و همراهی مجلس و دولت در پیشبرد سیاست گذاری های دولت در استان هرمزگان را بسیار مهم و سازنده دانست و تصریح کرد: کسی که در دولت مسوولیت می پذیرد اما اعتقادی به پیاده کردن برنامه های دولت نداشته باشد، نباید در این جایگاه قرار بگیرد.

**در عزل و نصب جایگاه های مدیریتی شخصا دغدغه دارم
وی در ادامه سخنان خود افزود: هم چنان که رییس جمهوری نیز بارها اعلام کرده اند همه تشکل ها و نخبگان می توانند در اداره کشور با دولت همراه باشند.
استاندار هرمزگان یکی از دغدغه های جدی خود در این استان را استفاده از افراد توانمند در جایگاه های مدیریتی عنوان کرد و بیان داشت: در عزل و نصب جایگاه های مدیریتی شخصا دغدغه دارم و وقت می گذارم.
همتی اضافه کرد: برای خوشایند حزب و افراد خاصی در عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم بلکه به استفاده از نیروهای با انگیزه، توانمند و متعهد، دارای حسن اخلاق و رفتار و تجربه های مدیریتی در اداره کردن سازمان ها تاکید دارم.
وی هم چنین ابراز داشت: در حوزه مدیریت هیچ تقسیم بندی در بین اهل سنت و تشیع وجود ندارد بلکه توانمندی افراد برای ما مهم است.

**مواضع قاطعانه اخیر رییس جمهوری به پشتوانه مردم است
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع قاطعانه اخیر رییس جمهوری اشاره کرد و افزود: این مواضع رییس جمهوری در مجامع بین المللی به پشتوانه نظام، رهبری معظم انقلاب و مردم است.
همتی افزود: دولت برخواسته از رای اکثریت مردم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در راستای مصالح میلیون ها ایرانی حرکت کند.
وی تصریح کرد: امروز در حالی که کشورهای دنیا به دلیل منطق و استدلال صحیح جمهوری اسلامی ایران با این کشور همراهی می کنند آمریکا به جز اسراییل و عربستان از سایر کشورها همراهی ندارد.
استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: خروج آمریکا از برجام امروز مایه تمسخر و سرزنش کشورهای دنیا شده این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران به دلیل رفتار و منطق اصولی مورد تحسین این کشورها است.

** مردم و بازاریان بر اقتصاد بازار نظارت کنند
وی هم چنین بیان داشت: درحالی که دولت درگیر جنگ اقتصادی است این وظیفه مردم، بازاریان و فعالان اقتصادی است که در این شرایط حساس نقش آفرینی کنند، زیرا نظارت مردم بر بازار باعث ثبات بازار و کمک به دولت خواهد بود.
همتی گفت: استقلال و ایستادگی در مقابل با جنگ اقتصادی هرچند کار سختی است و هزینه دارد همچنان که این شرایط درصدر اسلام نیز بوده است.
وی در این رابطه به اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تحقق این هدف یک بخش آن برعهده دولت است اما بخشی از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی عمومی به مردم می باشد.
استاندار هرمزگان هجوم غیرضروری از سمت گروه های فرصت طلب در شرایط فعلی بازار را باعث التهاب در بازار عرضه و تقاضا ذکر کرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور دولت به حمایت نیاز دارد.
همتی هم چنین بر فعال شدن نظارت بر دستگاه ها و سیستم های اداری تاکید کرد و ادامه داد: تزریق ناامیدی، دامن زدن به بی اعتماد و ضعف ها در جهت تخریب دولت آسیب به جامعه است.
وی اظهار داشت: درحالی که برخی شبکه های اجتماعی صرفا به تخریب دولت و نظام تبدیل شده اند باید رسانه ها و مطبوعات و شبکه های اجتماعی ما به منبع اطلاع رسانی صحیح به مردم تبدیل شوند.
۹۸۸۷/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


امنیت ملی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.