از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 55837

155 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، بسیاری از شبکه های خبری پاکستان در خبر فوری اعلام کردند که روحانی نسبت به اقدامات بی ثابت کننده و ضد ایرانی ترامپ هشدار داد.مطبوعات انگلیسی و اردو زبان پاکستان با تیتر با دم شیر بازی نکن’ از سوی روحانی به ترامپ نوشتند: جمهوری اسلامی ایران به آمریکا نسبت به […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، بسیاری از شبکه های خبری پاکستان در خبر فوری اعلام کردند که روحانی نسبت به اقدامات بی ثابت کننده و ضد ایرانی ترامپ هشدار داد.
مطبوعات انگلیسی و اردو زبان پاکستان با تیتر با دم شیر بازی نکن’ از سوی روحانی به ترامپ نوشتند: جمهوری اسلامی ایران به آمریکا نسبت به عواقب وخیم اقدامات ضد ایرانی هشدار داد.
روزنامه انگلیسی اکسپرس تریبیون به نقل از روحانی نوشت: آمریکا باید بداند که جنگ با ایران مادر جنگ ها در منطقه خواهد بود.
رادیو پاکستان نیز در گزارشی اعلام کرد که رئیس جمهوری ایران به ترامپ گفت که با دم شیر بازی نکند.
این رادیو در ادامه اعلام کرد: روحانی این سخن را در جمع دیپلمات های ایرانی در وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد.
روحانی در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سیاست ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا برای دولتمردان این کشور باعث پشیمانی خواهد بود.
روزنامه ‘نیوز’ نیز در گزارشی با بیان سیاست های ضد ایرانی ترامپ از زمان پذیرش ریاست جمهوری ایالات متحده نوشت: روحانی در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت که دامنه هر نوع جنگ با ایران در منطقه فراگیر خواهد بود.
نیوز به نقل از رئیس جمهوری ایران نوشت:’ ترامپ بهتر است با دم شیر بازی نکند چون برای وی پیشمانی به بار می آورد.
روزنامه پرتیراژ نیوز به نقل از رئیس جمهوری ایران نوشت: جنگ با ایران مادر جنگ ها خواهد بود.
روزنامه ‘پاکستان تودی’ نیز در تیتر درشتی به نقل از روحانی در واکنش به تحریک های آمریکا، گفت: ‘صلح برابر صلح و جنگ برابر جنگ’
پاکستان تودی در ادامه به نقل از رئیس جمهوری ایران نوشت: اگر ترامپ به صلح تمایل داشته باشد زمینه آن در منطقه فراهم خواهد شد.
روزنامه ‘بیزینیس رکوردر’ نیز در تیتری به نقل از روحانی نوشت: بازی با دم شیر خطرناک است و جنگ با ایران مادر جنگ ها خواهد بود.
در این روزنامه آمده است: روحانی خطاب به ترامپ گفت که تو در جایگاهی نیستی که بخواهی مردم ایران را علیه امنیت و منافع کشور خود تحریک کنی.
روزنامه دیلی تایمز نیز با تشریح سیاست های ضد ایرانی دولتمردان آمریکایی در سال های اخیر به نقل از رئیس جمهوری ایران اعلام کرد: آمریکا در تلاش است تا ایران را بی ثبات و زمینه را برای تجزیه این کشور فراهم کند.
شبکه خبری ‘جیو نیز’ در گزارشی به تلاش آمریکا برای ناامن کردن ایران و کشاندن مردم به خیابان ها اشاره کرد و نوشت: روحانی برابر اقدامات بی ثبات کننده آمریکا در منطقه هشدار داد و گفت که جنگ با ایران مادر جنگ ها خواهد بود.
دیگر شبکه های خبری پاکستان از جمله ‘سما، دنیا، آج، اکسپرس و بول’ در گزارش های اختصاصی خود با دعوت از کارشناسان امور بین المللی نظر آنها را درباره عواقب هشدار رئیس جمهوری ایران به دولت آمریکا جویا شدند.
شبکه های خبری پاکستان به نقل از تحلیل گران این کشور اعلام کردند: ایران تنها کشور اسلامی است که توانسته است، برابر سیاست های توسعه طلبانه آمریکا در منطقه ایستادگی کند به همین دلیل دولتمردان آمریکایی و لابی صهیونیسم به شدت از جمهوری اسلامی ایران و پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه خشمگین هستند.
شبد**آساق**۶۱۲۵**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


ایران و آمریکا


هشدار حسن روحانی


رسانه های پاکستان

نظرات بسته شده است.