از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 55799

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی پروزار روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: فرمانداران مدیرانی را که با سیاست های دولت همراه نسیتند به حوزه سیاسی استانداری معرفی کنند.وی بیان کرد: مدیرانی که نمی توانند برنامه ها و سیاست های دولت را اجرا کنند بدون تعارف باید کنار بکشند .پرواز با اشاره به […]

به گزارش خطرنگار، علی پروزار روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: فرمانداران مدیرانی را که با سیاست های دولت همراه نسیتند به حوزه سیاسی استانداری معرفی کنند.
وی بیان کرد: مدیرانی که نمی توانند برنامه ها و سیاست های دولت را اجرا کنند بدون تعارف باید کنار بکشند .
پرواز با اشاره به اینکه استاندار و معاونین وی از نقد منصفانه استقبال می کنند ،گفت: ترویج فرهنگ گفت وگو و نقد از اولویت های مجموعه استانداری است.
وی نفی قوم گرایی و منطقه گرایی را اولویت اصلی حوزه استانداری دانست و بیان کرد: برنامه های توسعه محور باید بصورت عملی در سطح استان اجرایی شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فرهنگ‌سازی سالم، سرمایه اجتماعی فزاینده و دموکراسی را از ابزراهای اصلی توسعه ذکر کرد و افزود: استانداری از این ظرفیت به نحو احسن برای توسعه استان استفاده می کند.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تعامل با گروه های سیاسی نقش مهمی در توسعه دارد گفت: حرکت در چهارچوب برنامه های دولت در اولویت خواهد بود.
جعفر نیکبخت فلسفه وجودی دولت را خدمت صادقانه دانست و اضافه کرد: استفاده صحیح از امکانات، ظرفیت ها، ارائه برنامه راهبردی برای توسعه، ترویج روحیه بسیجی،تبدیل تهدیدها به فرصت و جوانگرایی و اعتماد به نفس را از مهمترین برنامه های فرمانداری است.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های لازم برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جلسات شورای اداری در بخش های چهار گانه شهرستان بصورت مستمر برگزار خواهد شد.
شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه دارای چهار بخش، چهار شهر و ۱۰ دهستان است.
۷۵۳۱/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


سیاسی


همکاری مدیران


سیاست های دولت


فرمانداران

نظرات بسته شده است.