از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 55777

56 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در جلسه اعضای شورای اداری استان همدان اظهار داشت: هم اینک به گونه ای شده است که بسیاری از افراد از کارشناسان این مجموعه مشاوره می گیرند. استاندار همدان بیان کرد: اگر ایران در منطقه و جهان متلاطم اطراف خود می تواند ادعا کند که امن ترین کشور است، […]

به گزارش خطرنگار، محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در جلسه اعضای شورای اداری استان همدان اظهار داشت: هم اینک به گونه ای شده است که بسیاری از افراد از کارشناسان این مجموعه مشاوره می گیرند.
استاندار همدان بیان کرد: اگر ایران در منطقه و جهان متلاطم اطراف خود می تواند ادعا کند که امن ترین کشور است، به دلیل رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.
نیکبخت ادامه داد: ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له و تدوین و تصویب برنامه توسعه پنج ساله نتیجه آرامش و امنیت ایجاد شده در کشور است.
وی یادآوری کرد: اهدای مدال افتخار سربازان گمنام از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به وزارت اطلاعات هزاران معنا را در خود نهفته دارد.
استاندار همدان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون اینکه مسایل دنیوی بر روح و جسم آنها تاثیر بگذارد، وظایف خود از جمله دفاع از کیان اسلامی را عملی می کنند.
نیکبخت تصریح کرد: ۳۰۰ مورد از دسیسه های دشمنان که درصدد داخل شدن به کشور بودند توسط سربازان گمنام رصد و خنثی شد که این مهم برگ زرینی در تاریخ انقلاب و نظام است.
وی اضافه کرد: دنیا به این نتیجه رسیده که ایران دژی نفوذ ناپذیر است و نمی شود با هیچ دسیسه ای نظیر جاسوسی یا حمله تروریستی، در سیستم اجرایی و اداری این کشور ورود و اخلال ایجاد کرد.
استاندار همدان اظهار داشت: رئیس جمهوری ایران در سایه این امنیت به آمریکا هشدار می دهد که ‘با دم شیر بازی نکن’.
نیکبخت ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری در جهان با بازتاب و استقبال فراوانی مواجه شده است.
وی افزود: ملل مختلف جهان می دانند که ایران اسلامی تا زمانی که توطئه در پیش نباشد و مسایل بر اساس قواعد بین المللی پیش برود، با جهان همکاری دارد.
استاندار همدان ادامه داد: اما چنانچه احساس کند قرار است ظلم، اهانت و تهدیدی صورت گیرد، این کشور به به مثابه دوران جنگ تحمیلی که در برابر ۵۰ کشور مقاومت کرده و دشمنان را بهت زده کرد، عمل می کند.
نیکبخت گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند برخی دشمنان و حتی عده ای در داخل کشور به علت نداشتن فهم درست، تصور اقتصاد ریاضتی را پیش کشیدند.
وی افزود: امروز متوجه می شویم که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقاومت در برابر هر تکانه ای است و مسیر درست را برای توسعه کشور ایجاد می کند.
نیکبخت اضافه کرد: استان همدان به واسطه هم افزایی، وحدت و همدلی بین مسئولان به کارگاه توسعه تبدیل شده است.
وی افزود: احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال یکی از اولویت های استان در چند سال گذشته بوده است که در این راستا حتی واحدهایی که هفت یا ۱۱سال تعطیل بودند دوباره به چرخه تولید بازگشتند.
نیکبخت اضافه کرد: دولت با استفاده از قانون رفع موانع تولید مصوب در مجلس شورای اسلامی، احیای واحدهای راکد را در دستور کار قرار داده است.
در این آیین که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد مدیرکل جدید اطلاعات همدان معرفی و منصوب شد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


وزارت اطلاعات


شورای اداری


معارفه

نظرات بسته شده است.