از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54805

111 بازدید

سید مهدی مقدسی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از جمهوری اسلامی اراک، افزود: دستیابی به مولفه تولید با کیفیت و رونق بازار، توجه به نقش پژوهش، شرکت های دانش بنیان و بازاریابی علمی است و باید راهبردهای عملی در حوزه حمایت از کالای ایرانی با تکیه بر پژوهش، تعهد و تلاش دنبال شود.وی ادامه داد: […]

سید مهدی مقدسی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از جمهوری اسلامی اراک، افزود: دستیابی به مولفه تولید با کیفیت و رونق بازار، توجه به نقش پژوهش، شرکت های دانش بنیان و بازاریابی علمی است و باید راهبردهای عملی در حوزه حمایت از کالای ایرانی با تکیه بر پژوهش، تعهد و تلاش دنبال شود.
وی ادامه داد: رهایی کشور از اقتصاد تک محصولی و نفت، اعتماد به داشته های بومی و تقویت مرزهای دانشی است و دولت و همه ارکان کلان کشور باید به صورت هدفمند برای تحقق این مهم بکوشند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری برخی مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مردم ایران اسلامی درک بالایی از شرایط حساس کنونی دارند و در برهه های مختلف همواره ارادت و خواست خود را در حمایت از مسئولان نشان داده و در برابر زیاده خواهی دشمنان اسلام ایستادگی کرده اند و همه باید وحدت را سرلوحه امور قرار دهند.
مقدسی افزود: انتظار بحق مردم از حلقه مدیریتی کشور این است که در مقابله با تحریم ها و مشکلات اقتصادی تدابیر محکم و اثربخش بیاندیشند و ابتکار عمل داشته باشند.
وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید در شرایط کنونی کشور پویاتر از گذشته نقش آفرینی کندو با اقدامات هدفمند هدایتگری امور را به گونه ای اعمال کند که مردم کمترین فشار را تحمل کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نحوه مدیریت امور در شرایط تحریم باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند منتخبان آنان در دولت و سایر بخش ها تمام قد در سامان و حل مشکلات اقتصادی می کوشند.
مقدسی یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۰ امضا برای افزایش پویایی و تحرک بیشتر در کشور پیشنهاداتی را در زمینه تجدید نظر در تیم مدیریتی اقتصادی دولت به رئیس جمهور ارائه کرده اند و همواره در کنار دولت و با دولت در حل مشکلات کشور خواهند بود.
وی افزود: بهره گیری از افراد با تجربه و کاردان در اتاق های فکر و افراد جوان و با انرژی در فعالیت های مدیریتی از نیازهای روز تیم اقتصادی دولت است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارند که باید به نسل خلاق و تحصیل کرده جوان کشور اعتماد کرد و گردونه مدیریت را در اختیار آنان قرار داد و از توانمندی افراد باتجربه در اتاق های فکر تخصصی استفاده بهینه کرد.
مقدسی اظهار داشت: اگر چه جراحی در کاهش نرخ سود بانک ها و ساماندهی موسسه های غیر دولتی ضرورت داشت اما ساز و کار اعمال شده در این زمینه می توانست بهتر دیده شود و نیاز است اقداماتی در شرایط روز جامعه انجام گسرد که نقدینگی سرگردان در بخش های مختلف به شمت تولید هدایتگری شود.
وی ادامه داد: با کاهش سود سپرده بانک ها به دلیل آماده نبودن زیر ساخت های بازار سهام و ناتوانی شرکت های سهامی در جذب نقدینگی، منابع مالی به طور کاذب به سمت بازار خودرو، سکه و ارز کشیده شد که باید با تدبیر موثر برای ثبات و مدیریت این بخش ها کوشش شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح نظام مالی و پولی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است و برای ایجاد آرامش در بازار می بایست شیوه های موثر در هدایت نقدینگی مردم اعمال شود که این مهم همراهی همه بخش ها را در کنار دولت می طلبد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس شورای اسلامی


نماینده مردم اراک


مشکلات کشور

نظرات بسته شده است.