از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54695

104 بازدید

به گزارش خطرنگار، فریدون هاشم نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حفاری شهرستان طارم با اشاره به ظرفیت های طارم در حوزه گردشگری، توسعه زیرساخت ها را یکی از راهکارهای جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: فضاسازی و توسعه مبلمان شـهری در چند دهه گذشته تـا بـه حال نقـش فعالی را […]

به گزارش خطرنگار، فریدون هاشم نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حفاری شهرستان طارم با اشاره به ظرفیت های طارم در حوزه گردشگری، توسعه زیرساخت ها را یکی از راهکارهای جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: فضاسازی و توسعه مبلمان شـهری در چند دهه گذشته تـا بـه حال نقـش فعالی را در توسعه بـازار گردشـگری شهری ایفـا کرده است.
وی بهسازی و فضاسازی مبادی وردی شهرها و روستاهای شهرستان طارم را یکی از راهکارهای جذب گردشگر در این شهرستان برشمرد و بیان کرد: از آنجا که ورودی شهر ویترین و شخصیت شهر به حساب می‌آید و اولین نقاطی هستند که بیشتر مسافران با آن برخورد دارند بخش عمده تصویر شهر، در لحظه ورود به شهر شکل می‌گیرد، لذا پرداختن به مسئله ورودی شهر و توجه به فضا سازی شهرها و روستاها امری اجتناب ناپذیر است.
این مسئول از رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان طارم جهت اقدامات مثبت در جهت برطرف کردن مشکل افت فشار آب آشامیدنی تقدیر کرد و اظهار داشت: مدیران باید به صورت جهادی در خدمت مردم باشند و مشکلات آنان را در اسرع وقت برطرف نمایند چرا که جلب رضایت مردم از سیاست های دولت تدبیر و امید است.
هاشم نژاد ضمن دعوت از روسای ادارت جهت تعامل و همکاری با شهرداران از شهرداران و دهیاران خواست در مورد زیباسازی و مبلمان شهرها و روستاها تمام تلاش خود را به کار گیرند و در بحث مدیریت پسماند و جمع آوری زباله های اطراف جاده ها جدیت به خرج دهند.
وی در ادامه هجمه ها و تخریب ها علیه دولت را کاری عبث و بیهوده برشمرد و خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راه دولت قرار دارد ، دولت استوار به حرکت خود ادامه خواهد داد و ضروری است روسای ادارات ابتدا با پرسنل خود تعامل داشته و سپس در تعامل با مردم مشکلات آنان را برطرف کنند.
این مسئول نبود پایانه مسافربری در طارم را یکی از معضلات اصلی این شهرستان برشمرد و افزود: با احداث پایانه مسافربری حمل و نقل عمومی چهره قانونمند به خود خواهد گرفت و عملیاتی کردن این پروژه کاری مثبت و ماندگار در طارم خواهد بود.
وی گفت: با برون سپاری در حوزه رهداری و حمل و نقل جاده ای هم بخش خصوصی ذینفع خواهد شد و هم به علت کمبود اعتبارات بار زیادی از دوش دولت برداشته خواهد شد.
فریدون هاشم نژاد مشکل جانمایی نامناسب تیرهای چراغ برق در شهرها و روستاهای طارم را یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرستان در بحث تردد و ترافیک عنوان و خاطر نشان کرد: در صورتی که در اثر عدم جابجایی تیرهای چراغ برق در شهرستان طارم حادثه ای رخ دهد، مسئولیت آن به عهده رئیس اداره توزیع برق شهرستان خواهد بود و ضروری است در اسرع وقت نسبت به جابجایی تیرها اقدام شود، در غیر این صورت مدیر آن اداره باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
در پایان جلسه کلیه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد بهبود اوضاع ترافیک و مشکلات حوزه حفاری بیان کردند.
شهرستان طارم با ۴۷ هزار نفر جمعیت (حدود ۵ درصد جمعیت و ۱۰ درصد مساحت استان زنجان) در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
۹۸۸۶/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


شورای


ترافیک


طارم

نظرات بسته شده است.