از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54226

107 بازدید

به گزارش خطرنگار، با وجود اطلاع رسانی در خصوص آغاز ساعت کار ادارات و نهادهای استان از ساعت ۶:۳۰در روز شنبه ، اما به نظر می رسد این ساعت در نظر برخی هنوز جا نیفتاده است.با این حال خیابان های شهرکرد به ویژه خیابان کاشانی که دارای ترافیک صبحگاهی است در نخستین روز اجرای ساعت […]

به گزارش خطرنگار، با وجود اطلاع رسانی در خصوص آغاز ساعت کار ادارات و نهادهای استان از ساعت ۶:۳۰در روز شنبه ، اما به نظر می رسد این ساعت در نظر برخی هنوز جا نیفتاده است.
با این حال خیابان های شهرکرد به ویژه خیابان کاشانی که دارای ترافیک صبحگاهی است در نخستین روز اجرای ساعت جدید کاری، با ترافیک چندانی روبرو نشد.
قرار است به منظور کاهش مصرف انرژی در چهارمحال و بختیاری از بیست و سوم تیرماه تا پایان مردادماه ساعات کاری یک ساعت جلوتر آغاز شود.
با این اوصاف ممکن است تعداد کمی از کارمندانی که به عادت روزانه هر روز ساعت ۷:۳۰ به سرکار می رفتند در دو سه روز نخست اجرای طرح، ساعت آغاز به کار خود را فراموش کنند.
اکنون ادارات و نهادهای چهارمحال و بختیاری عزم خود را برای کاهش و مصرف بهنیه انرژی جذب کرده اند و برخی از ادارات که در گذشته به دلیل نوع طراحی و معماری، مجبور بودند لامپ های اداره را تا پایان ساعت کاری روشن نگهدارند، اقدام به خاموشی لامپ ها کرده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور صرفه جویی در انرژی ساعت کار ادارات و نهادهای استان از شنبه بیست و سوم تیرماه از ۷:۳۰ به ۶:۳۰ اجرا می شود.
مجید نظری دهکردی روز شنبه افزود: به استناد مصوبه هیات وزیران برای صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت ها، نهادهای عمومی انقلاب اسلامی و بانک های استان بجز مراکز خدمات رسان مانند بیمارستان ها از روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ تا پایان مردادماه سال جاری تغییر پیدا کرد.
وی افزود: براساس مصوبه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ساعت کاری ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ می باشد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور مدیریت پدیده خشکسالی و آتش سوزی های ناشی از آن در نقاط مختلف استان مانند مراتع و جنگل ها مصوب شد تا مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه نسبت به اقدامات پیشگیرانه وارد عمل شوند.
ستار فرهادی تصریح کرد: در صورت بروز حوادث احتمالی در چهارمحال و بختیاری به ویژه هنگام وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع تمامی اعضای شورای مدیریت بحران استان همکاری، هماهنگی و تعامل لازم را با یکدیگر داشته باشند.
به گزارش خطرنگار، با توجه به توسعه دفاتر پیشخوان دولت در بیشتر روستاها و شهرهای چهارمحال و بختیاری، دریافت خدمات دولتی در این دفاتر انجام می شود و افراد در روستاها و شهرها برای کاهش هزینه های رفت و آمد به شهرها یا مرکز استان از خدمات این دفاتر می توانند بهره مند شوند.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


ستاد مدیریت بحران


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.