از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53526

109 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، رسول سراییان شامگاه سه شنبه در آئین گشایش هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ ۹۷ گلستان درگرگان با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده برای دولت الکترونیک و شبکه ملی دیجیتال اظهار داشت: یکی از اهداف پیش بینی شده در این طرح ها ایجاد و ارتقای شفافیت در ارتباط و تعامل بین […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، رسول سراییان شامگاه سه شنبه در آئین گشایش هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ ۹۷ گلستان درگرگان با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده برای دولت الکترونیک و شبکه ملی دیجیتال اظهار داشت: یکی از اهداف پیش بینی شده در این طرح ها ایجاد و ارتقای شفافیت در ارتباط و تعامل بین دولت و مردم است، دولت الکترونیک مسیر ارائه خدمات مطلوب به مردم را ترسیم و با حداقل هزینه بالاترین خدمت را ارائه می کند.
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور افزود: دولت الکترونیک سبب می‌شود مردم خدمات‌ را بدون دخالت انسان در طول هفته و روز دریافت کنند، بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری باشد.
به گفته وی؛ فناوری اطلاعات می‌تواند کشور ما را در کمترین زمان به نتیجه مطلوب در حوزه اقتصاد و اشتغال برساند، در ۲۰ سال گذشته سهم اقتصاد در حوزه صنعت و کشاورزی روز به روز در حال کاهش بوده است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: در سال ۲۰۱۷ بیان شد که ۶۶ درصد اقتصاد دنیا در بخش خدمات بوده و این میزان در کشور ما ۵۵ درصد اعلام شده که کمتر از متوسط جهانی است.
وی با بیان اینکه در حوزه فناوری ارتباطات باید امکان اتصال و شبکه‌ای شدن مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم خلق ثروت کنیم، تاکید کرد: حوزه آی تی می تواند به عنوان یک پیشران در مقابله با چاش ها و مشکلات در کشور وارد عمل شود.
معاون وزیر ارتباطات به جایگاه استان گلستان در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: گلستان به واسطه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی همانند نیروی انسانی مستعد و دانشگاه های پویا در حوزه توسعه کسب و کارهای نوپا و اپلیکیشنی در جایگاه خوبی نسبت به دیگر نقاط کشور قرار دارد.
وی اضافه کرد: پتانسیل رشد شرکت‌های نوپا در گلستان وجود دارد و می‌تواتد محور توسعه خدمات در این استان باشد و امیدوارم اعتماد بخش خصوصی و حضور آن در نمایشگاه الکامپ منجر به حمایت بخش دولتی در مسیر توسعه این شرکت‌ها شود.
سراییان همچنین گفت: در سازمان فناوری اطلاعات سامانه‌ای طراحی شده وهر فرد با یک بار ورود در آن یک پرونده الکترونیکی خواهد داشت.
به گزارش خطرنگار، هشتمین نمایشگاه الکامپ ۹۷ گلستان و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات، مخابرات وبورس شامگاه سه شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان و با حضور مسئولان کشوری واستانی در گرگان آغاز بکار کرد، این نمایشگاه چهار روزه است.
۷۳۳۳/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمایشگاه الکامپ


معاون وزیر ارتباطات


گرگان


گلستان

نظرات بسته شده است.