از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52775

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد نوذری روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: همه با اتحاد و انسجام باید در سایه منافع ملی حرکت کنیم و جریان های حزبی را از این منافع جدا کنیم.وی افزود: باید خود را وقف کشور کنیم چرا که در بزنگاه های […]

به گزارش خطرنگار، محمد نوذری روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: همه با اتحاد و انسجام باید در سایه منافع ملی حرکت کنیم و جریان های حزبی را از این منافع جدا کنیم.
وی افزود: باید خود را وقف کشور کنیم چرا که در بزنگاه های کنونی نیازمند پویایی، فعالیت بیشتر، تقویت دولت و جلوگیری از تضعیف دولت هستیم.
وی مواضع رئیس جمهور در اجلاس کشورهای اروپایی را حکیمانه دانست و گفت: با ایجاد فضای ایران هراسی توسط رئیس جمهور آمریکا باید ایستادگی کرد و بالاترین وقف که وقف در راه کشور است را به سرانجام برسانیم.
نوذری تاکید کرد: امروز عده ای دنبال این هستند تا خدمات نظام را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند و در این راه تلاش می کنند تا دولت آقای روحانی را زمین گیر کنند در صورتی که ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام، دولت و ایجاد نا امیدی در بین مردم از اهداف دشمنان است.
مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در این آیین گفت: در نظام جمهوری اسلامی معارف اسلامی امانت و مسئولیت پذیری این امانات ضروری است و یک مسئول باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم گیری های خود بداند.
حجت الاسلام حسن شهیدی افزود: احیای موقوفات، تثبیت وقف، اجرای امینانه نیت واقف، افزایش بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه وظیفه مهم سازمان اوقاف به شمار می رود که باید به آن توجه شود.
وی یادآور شد: احداث، تکمیل و بازسازی بقاع متبرکه در این استان به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل نذورات مردمی، طرح مودت و اعتبارات دولتی صورت گرفته است.
به گفته حجت الاسلام شهیدی از جمله اقدامات این سازمان در سه سال گذشته فراهم کردن تجهیزات گرمایشی و سرمایشی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و احداث ۶ باب مغازه تجاری و برپایی ، ۱۲ غرفه در بقعه امامزاده علی صالح و بازسازی بقعه پیر محمد جابر به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده است.
وی یادآور شد: طرح آرامش بهاری در ۲۵ بقعه متبرکه، ضیافت الهی ویژه ماه رمضان در ۱۰ بقعه، بصیرت عاشورایی در ۳۲ بقعه و اعزام ۶۰۰ مبلغ دینی از دیگر اقدامات این سازمان است.
در آئین تودیع و معارفه سازمان حج و اوقاف استان ایلام از زحمات حجت الاسلام شهیدی فر قدردانی و حجت الاسلام مرتضی عزیزی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
۷۱۸۰/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


اوقاف و امور خیریه ایلام


تودیع و معارفه


دولت

نظرات بسته شده است.