از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52699

93 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: جواب مردانه رئیس جمهوری در این سفر به ترامپ و اینکه نمی تواند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد زیرا گلوگاه صدور نفت منطقه در دست قدرت های دفاعی ایران است و نامشروع دانستن رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: جواب مردانه رئیس جمهوری در این سفر به ترامپ و اینکه نمی تواند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد زیرا گلوگاه صدور نفت منطقه در دست قدرت های دفاعی ایران است و نامشروع دانستن رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت اقدامات تجاوزگرانه آن اقدامی شجاعانه بود.
امام جمعه زاهدان افزود: نامه سرگشاده سردار سرافراز ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی در تشکر از رئیس جمهوری به خاطر موضع گیری قاطع شان در این سفر نقش کلیدی در ایجاد انسجام ملی و وحدت داخلی در کشور دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: جنگ های اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد اما بعد از خروج این کشور از برجام در مرحله جدیدی قرار گرفت و در سند راهبردی امنیت ملی آمریکا جنگ اقتصادی علیه ایران گنجانده شد و چهرهای ضد ایرانی برای این هدف در کاخ سفید گردهم آمدند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا برای رسیدن به این هدف عربستان و اتحادیه عرب را علیه ایران فعال کرد به طوری که ولیعهد سعودی در مصاحبه ای ایران را دشمن مشترک عربستان و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: راهبرد کلان آمریکا و هم پیمانانش افزایش فشار اقتصادی علیه ایران با ابرازهای تحریم، تهدید و تطمیع کشورهای طرف تجاری ایران با هدف ایجاد فضای نارضایتی داخلی و استفاده از این فضا برای ضربه زدن به نظام است.
امام جمعه زاهدان افزود: بر اساس منویات رهبری باور داشتن به حل مشکلات اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی، بی اعتمادی به نسخه های غربی، تشکیل ستاد مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا در دولت و سپردن امور اقتصادی فقط در حد ضرورت به طرف های خارجی و احیای تولید داخلی مهمترین نکات کلیدی برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دولتمردان با توجه به شرایط خاص کشور و فرصت نداشتن برای آزمون و خطا باید سرعت، دقت و صحت را در اجرای امور مد نظر قرار دهند، فشارهای روانی دشمنان به دلیل مشکلات اقتصادی بر مردم را کاهش داده و همدلی و تعامل صادقانه با مردم داشته باشند یعنی خود را جدا از مردم ندانند و ساده زیستی را ملاک قرار دهند تا اعتماد مردم را بدست آورند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امید آفرینی و مقابله با ناامیدی و ترسیم چشم انداز مثبت و امیدبخش از دیگر وظایف دولتمردان در شرایط کنونی است چرا که امروز دشمنان سرمایه گذاری خود را متمرکز بر مبهم و تاریک نشان دادن آینده ملت ایران کردند در صورتی که ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته همواره با مشکلات فراوان و تحریم ها روبرو بوده و با سرافرازی همه آنها را پشت سرگذاشته است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ظرفیت های کشور به قدری بالاست که اگر مدیریت امور به درستی انجام شود جنگ اقتصادی دشمن شاید فقط بتواند ۲۰ تا ۳۰ درصد به کشور آسیب برساند.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر تحول مدیریتی افزود: مدیریت فرسوده، ناکارآمد و فاقد ریسک پذیری تا این لحظه اقتصاد کشور را فلج کرده و دولتمردان وظیفه دارند مدیریت را بازسازی و افراد ناکارآمد را برکنار کنند، درست است که در عرصه سیاسی موفق عمل کردیم اما در عرصه اقتصادی ناکارآمد بوده ایم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تلاش برای حفظ وحدت ملی زیر چتر رهبری را از دیگر وظایف دولتمردان در شرایط کنونی برشمرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار با توجه به داشتن تجربیات فراوان ناشی از زندگی در جوار امام چهارم و پدر بزرگوارشان و هفت خلیفه از فرصت نزاع بر سر قدرت میان بنی امیه و بنی عباس برای کارهای فرهنگی و ایجاد بزرگترین دانشگاه اسلامی با هدف استعدادیابی و تربیت انسان های وارسته استفاده کردند.
۳۰۴۲**۶۰۸۱

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


امام جمعه زاهدان


موضع رئیس جمهوری

نظرات بسته شده است.