از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52685

83 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه گنبد گفت: سال های قبل از برجام که همه کشورها و با تایید شورای امنیت سازمان ملل ما را تحریم کرده بودند، دشمنان ره به جایی نبردند.وی افزود: اکنون که آمریکا به همراه چند کشور کوچک منطقه، تنها مانده […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه گنبد گفت: سال های قبل از برجام که همه کشورها و با تایید شورای امنیت سازمان ملل ما را تحریم کرده بودند، دشمنان ره به جایی نبردند.
وی افزود: اکنون که آمریکا به همراه چند کشور کوچک منطقه، تنها مانده و ما را تحریم کرده است، قطعا ره به جایی نخواهد برد و دیوار تحریم این کشور استکباری در ماه های آینده فرو می ریزد.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به سخنان و موضع گیری های رییس جمهوری در سفر به دو کشور سوئیس و اتریش اضافه کرد: این سخنان مقتدرانه که با ادبیات انقلابی و مردمی مطرح شد، نوعی اولتیماتوم به آمریکا و متحدانش بود تا خیال خامی در سر نپرورانند.
وی با قدردانی از مواضع ریاست جمهوری در این سفر که با تکبیر فرستادن دیگر نمازگزاران همراه شد، تصریح کرد: مسئولان ما هرگاه از ادبیات انقلابی و مقاومت در مقابله با دشمنان استفاده کنند، مردم ما احساس عزت و اقتدار می کنند.
خطیب جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و با تاکید برضرورت برپایی مجالس عزاداری این امام همام توسط اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی، ۲۱ تیر سالروز شهادت چند هزار نفر از مردم ایران در مسجد گوهرشاد مشهد را نیز تسلیت گفت.
حجت الاسلام ترابی، گفت: سالروز شهادت این هموطنان که علیه سیاست کشف حجاب رضاشاه پهلوی قیام کرده بودند، روز ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده که بر این اساس، تجمع بزرگ بانوان گنبدی عصر پنجشنه هفته آینده در پارک شهرداری برگزار می شود.
وی همچنین سالروز شهادت جمعی از طلاب در مدرسه فیضیه قم را نیز گرامی داشت و از راه اندازی پویش مردمی کمک به مردم خرمشهر و آبادان که مشکل آب شرب دارند، خبر داد و گفت: این پویش مردمی توسط هیات های مذهبی گنبد با محوریت ستاد نماز جمعه تشکیل شده و همه اقشار می توانند عضو آن شوند.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام /*


سیاسی


تحریم


نماز جمعه


گنبدکاووس

نظرات بسته شده است.