از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52270

102 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین درباره علت افزایش قیمت کود اوره و وارد شدن شوک به بخش کشاورزی و ضرورت جلوگیری از آن و نبی هزار جریبی در خصوص اجازه بازگشایی دفاتر صرافان به رییس جمهوری تذکر دادند.همچنین سید راضی نوری نماینده شوش دانیال درباره عدم پرداخت مطالبات گندم […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین درباره علت افزایش قیمت کود اوره و وارد شدن شوک به بخش کشاورزی و ضرورت جلوگیری از آن و نبی هزار جریبی در خصوص اجازه بازگشایی دفاتر صرافان به رییس جمهوری تذکر دادند.
همچنین سید راضی نوری نماینده شوش دانیال درباره عدم پرداخت مطالبات گندم کاران و نبی هزار جریبی نماینده گرگان در خصوص رفع محدودیت قرنطینه و خروج اسب به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند.
سید ابوالفضل موسوی و محمد رضا صباغیان نمایندگان یزد و مهریز هم در تذکری به وزیر کشور، خواستار حفظ امنیت خطوط انتقال آب آشامیدنی به این استان شدند.
صدیف بدری نماینده اردبیل درباره حق آبه رودخانه ارس و سید کاظم نسب درباره حل مشکل آب شرب و کشاورزی مردم استان خوزستان به رضا اردکانیان وزیر نیرو تذکر دادند.
نبی هزار جریبی نیز در تذکر دیگری به وزیر نیرو خواستار رفع قطعی برق در استان های گلستان وگرگان شد.
علی وقف چی نماینده زنجان هم به وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف اعمال افزایش حقوق کارکنان فعال در بخش خدماتی آن وزارتخانه و شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم پاسخگویی سامانه مدیریت یکپارچه مرزنشینان ایران تذکر داد.
همچنین محمود صادقی نماینده تهران به همراه۲۰ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیران اطلاعات و کشور خواستار رفع محدودیت مولوی عبدالحمید در ترددها و مسافرت های وی با توجه به نیاز کشور به تقویت همبستگی ملی شدند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر نیز در تذکری به رییس جمهوری خواستار رفع اختلاف وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور درباره ساختمان سازی و درآمد شهرداری ها و دهیاری ها شد.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


تذکر کتبی


مطالبات گندم کاران


قطعی برق

نظرات بسته شده است.