از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52251

90 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد امیرآبادی در جمع خبرنگاران باتشریح جلسه غیر علنی امروز – چهارشنبه – مجلس اظهارداشت: در این جلسه سه نماینده سخنران موافق و سه نماینده سخنران مخالف تاکید کردند که بررسی این گونه طرح ها می‌تواند گشایش اقتصادی در کشور داشته باشد.وی افزود: نمایندگان مجلس معتقدند به دلیل این که […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد امیرآبادی در جمع خبرنگاران باتشریح جلسه غیر علنی امروز – چهارشنبه – مجلس اظهارداشت: در این جلسه سه نماینده سخنران موافق و سه نماینده سخنران مخالف تاکید کردند که بررسی این گونه طرح ها می‌تواند گشایش اقتصادی در کشور داشته باشد.
وی افزود: نمایندگان مجلس معتقدند به دلیل این که دولت می‌خواهد این طرح را اجرا کند باید لایحه بدهد، دراین راستا برای یک‌فوریت این طرح رای‌گیری استمزاجی انجام شد و نمایندگان با یک‌فوریت آن مخالفت کردند.
عضو کمیته پیگیری برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: قصد داشتیم اگر یک‌فوریت این طرح در جلسه غیرعلنی رای بیاورد، جلسه را به صورت علنی برگزار کنیم و به طور رسمی، یک‌فوریت آن را در صحن علنی مجلس رای گیری شود اما یک فوریت آن در جلسه غیرعلنی تصویب نشد.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: با تصمیم مجلس قرار شد لاریجانی در نامه‌ای این طرح را به عنوان پیشنهادهای مجلس به دولت ارسال کند تا دولت اگر تشخیص داد آن را به صورت لایحه به مجلس بدهد.
وی تاکید کرد: اگر دولت نخواست به مجلس لایحه بدهد، خودش باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی کشور باشد.
عضو هیات رییسه مجلس افزود:در این جلسه مقرر شد بنده به عنوان عضو کمیته پیگیری بخش‌هایی از این طرح را جدا و برای شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه و شورای عالی امنیت ملی ارسال کنم.
وی اضافه کرد: رییس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز اعلام کرد که پیشنهادهای مجلس در این طرح را در جلسات سران قوا مطرح می کند.
سیام**۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پیشنهادات

نظرات بسته شده است.