از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52013

98 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در حلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس درباره تخلفات بانک مرکزی در حوزه موسسات مالی، بازار ارز، سکه و خودرو و همچنین سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه به رییس جمهوری در خصوص وضعیت نامناسب دریاچه ارومیه تذکر دادند.ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در حلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس درباره تخلفات بانک مرکزی در حوزه موسسات مالی، بازار ارز، سکه و خودرو و همچنین سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه به رییس جمهوری در خصوص وضعیت نامناسب دریاچه ارومیه تذکر دادند.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد هم در تذکری به رییس جمهوری خواستار رسیدگی به عملکرد یک شرکت در مجموعه بنیاد شهید با توجه به نارضایتی میان ایثارگران شد.
یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه هم درباره دستور تأمین اعتبار جهت تملک اراضی سدی و آبگیری آن در حوزه انتخابیه و نظر افضلی نماینده نهبندان در خصوص تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به رییس جمهوری و وزیر نیرو تذکر دادند.
سید فرید موسوی، پروانه مافی، طیبه سیاووشی، زهرا ساعی و ناهید تاج الدین نمایندگان تهران، تبریز و آذرشهر نیز در تذکری به محمد شریعتمداری خواستار رسیدگی به موضوع ورود لوبیا چیتی و نخود فرنگی به جای کالاهای اساسی توسط برخی شرکت های آن وزارتخانه شدند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۱۷ نماینده دیگر درخصوص مخالفت برخی استانداران با اصل ۸۴ قانون اساسی و فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات درباره ضعف مدیریتی در استان خراسان جنوبی به رحمانی فضلی وزیر کشور تذکر دادند.
علی وقف چی نماینده زنجان به وزیر نیرو درباره تعیین تکلیف هر چه خواستار تکمیل هر چه سریع تر سدی در استان زنجان شد.
وی همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره دستور ساماندهی حقوق بهورزانی که در مناطع محروم فعالیت می کنند، تذکر داد.
به گزارش خطرنگار، حسینعلی حاجی دلیگانی هم به دکتر هاشمی وزیر بهداشت در خصوص اتخاذ تدابیر برای حضور پزشکان متخصص در حوزه های انتخابیه و همچنین به بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره دریافت هزینه ثبت نام از دانش آموزان تذکر داد.
محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در تذکری به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، خواستار بهبود عملکرد راه و شهرسازی استان لرستان به ویژه شهرستان الیگودرز شد.
همچنین سهراب گیلانی نماینده گتوند به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم رسیدگی به وضعیت تحقیق و تفحص کشت و صنعت کارون و شهاب نادری و محمدجواد ابطحی نمایندگان اورامانات و خمینی شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ساختارشکنی و رواج ابتذال فرهنگی در حوزه‌های مختلف تذکر دادند.
شهاب نادری نماینده پاوه هم به وزیر علوم و تحقیقات درباره تبعیض در جذب افراد هیات علمی در دانشگاه‌ها تذکر داد.
همچنین بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیر دادگستری و وزیر نیرو در خصوص بستن چاه‌های آب کشاورزی در زمان نامناسب وتقارن آن با فصل برداشت محصول توسط دستگاه‌های قضایی تذکر داد.
محمود صادقی، پروانه مافی، سهیلا جلودارزاده و الیاس حضرتی در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به تخریب اموال عمومی توسط نیروی انتظامی در اعتراضات بازار تهران شدند.
بر اساس این گزارش، نادر قاضی پورنماینده ارومیه، علیرضا محجوب نماینده تهران و محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم در تذکری به وزیران نیرو و کشور خواستار تسریع در آبرسانی به روستاهایی شدند که مشکل حاد آب شرب دارند.
همچنین این نمایندگان در تذکر دیگری به رییس جمهوری و وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دادگستری در خصوص جلوگیری از گرانفروشی اقلام مصرفی خوراکی به مستضعفان تذکر دادند.
قاضی پور و محجوب هم درباره جلوگیری از قطعی آب شرب و برق شهر و پایان دادن به قطع روزانه و پیوسته برق در شهرستان اسلامشهر و همچنین به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع بیگانه از کشورهای همسایه تذکر دادند.
بر اساس این گزارش قاضی پور، رضایی و محجوب در تذکر دیگری به رییس جمهوری و وزیران نیرو و کشور خواستار جلوگیری از قطع برق و آب شرب شهرها و روستاهای کشور شدند.
این سه نماینده در تذکر جداگانه دیگری به رییس جمهوری خواستار جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت شدند.
نظر افضلی نماینده نهبندان هم به وزیر نیرو درباره تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای مرزی حوزه انتخابیه خود تذکر داد.
نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان هم در تذکری به حجتی وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به آتش سوزی جنگل‌های استان گلستان و گرگان شدند.
همچنین علیرضا ابراهیمی و نبی هزار جریبی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان توسط دولت تذکر داد.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


تذکر کتبی


وزارت صنعت


لوبیا چیتی

نظرات بسته شده است.