از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51813

94 بازدید

علی نجفی خوشرودی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، محورهای جلسه غیرعلنی امروز – سه شنبه -مجلس را که با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، تشریح کرد.وی اظهارداشت: در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت […]

علی نجفی خوشرودی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، محورهای جلسه غیرعلنی امروز – سه شنبه -مجلس را که با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، تشریح کرد.
وی اظهارداشت: در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور، قیمت ارز، چگونگی برون رفت از شرایط موجود ، اقدامات تیم تندرو در آمریکا و ایجاد مشکلات برای ایران به نمایندگان ارائه کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که نمایندگان می توانند نقش موثری را برای برون رفت از وضعیت فعلی ایفا کنند، گفت: در این جلسه دلایل گرانی اخیر را روانی و زمینه ها و ریشه های اقتصادی و فشارهای بین المللی عنوان و تاکید شد که آمریکایی ها این روزها به شدت علیه ایران فعالیت می کنند.
نجفی خوشرودی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که باید در حوزه ساختاری، کارکردی، عملکردی و مدیریت افکار عمومی و فضای بین المللی اقدامات و سازوکار منسجم تر و چابک تر انجام شود، تا بتوانیم بر این وضعیت غلبه کنیم.
نجفی خوشرودی افزود: دولت با توجه به زحماتی که می کشد و همه فکر و تلاشش این است که در مدیریت افکار عمومی موثرتر وارد شود باید با اطلاع رسانی سریع تر و هوشمندانه تر بر این فضای روانی غلبه کند.
وی یادآور شد: دولت باید بیشتر با مردم حرف بزند، کم توجهی به این مساله ابهامات را بیشتر می کند.
به گزارش خطرنگار، مجلس شورای اسلامی امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان برنامه و بودجه درمورد شرایط اقتصادی کشور و راه های برون رفت از آن جلسه غیر علنی تشکیل داد.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


جلسه غیر علنی


نوبخت

نظرات بسته شده است.