از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51719

72 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با محمدجلال فیروزنیا سفیر جدید ایران در لبنان دیدار و بر ضرورت گسترش و تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی با کشور و دولت لبنان تأکید کرد.فیروزنیا که بعد از اتمام مأموریت محمد فتحعلی، به تازگی به عنوان سفیر کشورمان در لبنان […]

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با محمدجلال فیروزنیا سفیر جدید ایران در لبنان دیدار و بر ضرورت گسترش و تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی با کشور و دولت لبنان تأکید کرد.
فیروزنیا که بعد از اتمام مأموریت محمد فتحعلی، به تازگی به عنوان سفیر کشورمان در لبنان منصوب شده به زودی راهی این کشور می‌شود، در دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی درمورد برنامه های خود برای تقویت روابط دو کشور ایران و لبنان توضیحاتی ارائه داد.
گزارش خطرنگار، محمد جلال فیروزنیا در کارنامه دیپلماتیک خود دارای سابقه حضور در سفارت‌خانه‌های ایران در کشورهای یمن، بحرین و مالزی به عنوان سفیر است.
از دیگر مسئولیت‌های این دیپلمات می‌توان به حضور او به عنوان مدیرکل خلیج‌فارس وزارت خارجه، رییس اداره اول خلیج‌فارس، رییس اداره دوم خاورمیانه و شمال آفریقا و مشاور وزیر در دستگاه دیپلماسی کشور اشاره کرد.
سیام*۳۰۶۱*۱۷۲۴

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


لاریجانی


فیروزنیا

نظرات بسته شده است.