از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51635

75 بازدید

به گزارش خطرنگار، کاظم جلالی روز دوشنبه در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری افزود: باید جوانان را برای مدیریت تربیت کنیم؛ این روزها صحبت از ترمیم کابینه است،‌ از آقای روحانی می‌خواهیم از وزیران جوان استفاده کند یا معاونان وزیران نوسازی شوند زیرا اگر برخی از حوزه مدیریتی نروند خداوند ما را از این […]

به گزارش خطرنگار، کاظم جلالی روز دوشنبه در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری افزود: باید جوانان را برای مدیریت تربیت کنیم؛ این روزها صحبت از ترمیم کابینه است،‌ از آقای روحانی می‌خواهیم از وزیران جوان استفاده کند یا معاونان وزیران نوسازی شوند زیرا اگر برخی از حوزه مدیریتی نروند خداوند ما را از این حوزه خارج می کند.
وی ادامه داد: همانطور که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب جوانان را باور داشته اند ما هم باید آنان را باور کنیم و به آنها مسئولیت بدهیم.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس خاطرنشان کرد: لازم است مجلس نیز به امور جوانان اهتمام داشته باشد ما در تصویب قوانینی همچون تسهیل ازدواج جوانان و برنامه ششم توسعه سعی کردیم به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
جلالی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با جوانان و اساتید دانشگاه به این موضوع اشاره کردند و خواستار کم شدن این فاصله شدند.
وی تاکید کرد: تردیدی نیست که جامعه از جوانان نخبه، باسواد و با توانمندی بسیار تشکیل شده است.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهیختگی از ویژگی‌های جامعه جوان است، با توجه به وجود دانشگاه‌های خوب در کشور و به رغم تمامی انتقادات به نظام آموزشی باز هم ما جوانان فرهیخته ای داریم که از آنها استفاده نمی‌شود.
جلالی به حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت:آذری جهرمی یکی از موفق‌ترین وزیران است، وی در حوادث اخیر ریسک کرد و به بازار موبایل علاءالدین رفت و با کسبه صحبت کرد، این یک اقدام خوبی است که تنها از یک جوان بر می‌آید.
وی تصریح کرد: اما در مقابل شاهدیم که برخی بجای آن که از صندلی‌شان بلند شده و بر صندلی دیگر بنشینند با زحمت این کار را انجام می‌دهند، اینها همه نشان می‌دهد که باید مدیریت کشور را به جوانان آن هم با این سطح تحصیلات و توانمندی سپرد.
سیام*۳۰۶۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


جلالی


دولت دوازدهم


روحانی

نظرات بسته شده است.