از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51294

72 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم، افزود: همانطور که فرهنگ سازی برای جامعه ضرورت دارد فرهنگ سازی برای مسئولان نیز باید مدنظر قرار بگیرد بنابراین باید مسئولان در کنار مردم برای رفع مشکلات قرار بگیرند.رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید […]

به گزارش خطرنگار، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم، افزود: همانطور که فرهنگ سازی برای جامعه ضرورت دارد فرهنگ سازی برای مسئولان نیز باید مدنظر قرار بگیرد بنابراین باید مسئولان در کنار مردم برای رفع مشکلات قرار بگیرند.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید تصمیمات قاطع اتخاذ کند، در شرایط بحرانی همه باید به مانند هم آسیب ببینند. اکنون بخشی از مردم با مشکل روبرو شده اند و برخی آسیب نمی بینند بنابراین نباید فراموش کرد ریشه نارضایتی اقتصادی در بی عدالتی و سوء مدیریت است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه در شرایط فعلی اقتصادی کشور، شخصی بتواند حدود ۳۸ هزار سکه طلا خریداری کند غیرقابل قبول بوده و بیانگر ضعف مدیریتی است.
وی با تاکید بر اینکه دولت باید راهبردها را در اقتصاد کشور اصلاح کند، افزود: بعد از التهابات ارزی یکی از ضعف های مدیریتی در وجود بی نظمی در موضوع واردات و ثبت سفارش بود. ایجاد آرامش اقتصادی یکی از اولویت های اساسی جامعه است.
حاجی بابایی با تاکید بر لزوم شفاف سازی در اقتصاد کشور، تصریح کرد: باید اسامی کسانی که در مدت اخیر، دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان دریافت کرده اند منتشر شود همچنین باید در خصوص کالایی که برای واردات آنها ارز اختصاص یافته بصورت شفاف بیان شود.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید براساس نیازهای کشور ارز اختصاص یابد و از راهبردهای غیرصحیح در اقتصاد پرهیز شود.
سیام*۳۰۶۱*۱۷۲۴

انتهای پیام /*


سیاسی


حاجی بابایی


مجلس


شرایط اقتصادی

نظرات بسته شده است.