از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50774

81 بازدید

حشمت الله فلاحت پیشه روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: مسائل اساسی کشور ربطی به مسائل جناحی و حزبی ندارد، امروز باید مجموعه مسئولان نظام برای رفع مشکلات تلاش کنند و آن را به گردن جریان یا دولت خاصی نیندازیم.وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان علیه ایران بسیج شده […]

حشمت الله فلاحت پیشه روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: مسائل اساسی کشور ربطی به مسائل جناحی و حزبی ندارد، امروز باید مجموعه مسئولان نظام برای رفع مشکلات تلاش کنند و آن را به گردن جریان یا دولت خاصی نیندازیم.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان علیه ایران بسیج شده اند، هیچ بهانه ای نباید مانع بسیج و اتحاد داخلی ما شود.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس اظهار داشت: ما در کوران تحولات مختلف توانسته ایم این کشتی را نجات دهیم، در شرایط کنونی که برای ملت ایران بدعهدی آمریکا مشخص شده است، باید کاری کنیم که آمریکایی ها با شکست سیاست هایشان تاوان بدعهدی ها را بدهند، نه این که ما را با چالش مواجه کنند.
فلاحت پیشه گفت: باید سعی کنیم سیاست مشارکت جویانه داشته باشیم و با اتحاد و انسجام کشور را جلو ببریم و برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات اقتصادی توسط همگان ضروری است؛ باید روشنگری شود، نباید اتفاقات مختلف را به گردن شخص خاصی بیاندازیم ولی اگر در جایی کم کاری است، باید تذکر داده شود.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید نوع نگاه به دولت، نگاهی توام با سازندگی و پدرانه باشد نه این که نمک به زخم بپاشیم، این نوع نگاه، ضربه به دولت، ملت و مجلس است.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است. این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است. می خواهند ایران را نابود کنند.
وی اظهار داشت: ما در ایران از اصولگرا و اصلاح طلب، بی خط، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف دولت، همه در یک کشتی نشسته ایم.
وزیر امور خارجه اضافه کرد: خیال نکنیم اگر روحانی رفت یک اصولگرا موفق می شود و خیال نکنند بعضی ها اگر جمهوری اسلامی رفت آنها می آیند.
ظریف تصریح کرد: امروز ایران با این وضعیت جغرافیایی و موجودیت عظیم و پرافتخار تاریخی و با این مردم، توانمندی و ذخایر و آینده درخشان هدف است و ما همه با هم این هدف را ناکام می کنیم.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸*۱۸۳۴

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


کمیسیون امنیت

نظرات بسته شده است.