از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49658

90 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید قطعات خودرو در کرج در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: اگر خواسته هایی در بخش های مختلف از این واحدها داریم باید آنها را به حداقل رسانده، تولیدکنندگان را حمایت و فشارها را بر روی آنها کاهش دهیم.وی اضافه کرد: […]

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید قطعات خودرو در کرج در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: اگر خواسته هایی در بخش های مختلف از این واحدها داریم باید آنها را به حداقل رسانده، تولیدکنندگان را حمایت و فشارها را بر روی آنها کاهش دهیم.
وی اضافه کرد: در شرایطی که استکبار برای کشور ایجاد کرده باید تمامی تلاش خود را بکنیم تا حمایت های لازم از تولیدکنندگان ما صورت‌گیرد.
نجفی ادامه داد:همه مسوولان چه در بخش ستادی،فرمانداران،شهرداران ،مدیران صنعتی،تامین اجتماعی، مالیاتی و دیگر بخش ها باید تمامی همت خود را به کار گیرند تا تولید کنندگان ما جان دوباره بگیرند.
وی ادامه داد:رضایتمندی از سوی تولید کنندگان در مورد بانک های استانی وجود دارد اما نیاز است با توجه به قوانین جدید بانک ها تلاش شود که حمایت بانک های کشوری برای توسعه و اشتغال هر چه بیشتر در البرز را داشته باشیم.
۷۴۱۴/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت


شهرک های صنعتی


البرز

نظرات بسته شده است.