از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49254

64 بازدید

محمدرضا تابش در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد مسکوت گذاشتن لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم افزود: در جلسه گذشته مجلس خیلی فوری به این تصمیم رسیدند. وقتی آن صحنه‌ها اتفاق افتاد و طومار پهن شد، گفتند ممکن است این لایحه رای نیاورد. وی ادامه […]

محمدرضا تابش در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد مسکوت گذاشتن لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم افزود: در جلسه گذشته مجلس خیلی فوری به این تصمیم رسیدند. وقتی آن صحنه‌ها اتفاق افتاد و طومار پهن شد، گفتند ممکن است این لایحه رای نیاورد.
وی ادامه داد: در واقع تصمیم بین بد و بدتر گرفته شد، اما فکر می‌کنم نتیجه آن تفاوت چندانی ندارد چرا که تشکیلات بین‌المللی کنوانسیون گفته طبق ضرب‌الاجل عمل می‌کند.
نایب رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که در این باره فرصت رای فراکسیونی وجود نداشت،‌ خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته مجلس درباره مسکوت ماندن این لایحه مشورت‌هایی با جمع محدودی از فراکسیون‌ها انجام و با من هم صحبتی شد و من هم بین بد و بدتر همان را انتخاب کردم تا قدری زمان بخریم ولی فکر می‌کنم نتیجه‌ آن فرقی ندارد.
تابش همچنین درمورد برخی اخبار مبنی بر ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان درباره پیوستن به چند کنوانسیون بین‌المللی گفت: من در فراکسیون هم پیشنهاد دادم که این موضوع پیگیری شود چرا که بعضی از شماره‌ها تقریبا ثابت است.
وی یادآور شد: ظاهرا تشکیلاتی شماره نمایندگان هر استان را به همان استان مرتبط داده تا آنها این پیامک‌ها را ارسال کنند البته ممکن است به صورت کشوری هم این کار را انجام داده باشند اما این که آن تشکیلات چه تشکیلاتی است، موضوعی است که وزارت اطلاعات باید عنوان کند.
نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: لحن پیامک‌ها هم مختلف بود، بعضی از آنها دلسوزانه، برخی محترمانه و برخی هم تهدیدآمیز است.
سیام * ۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


تامین مالی تروریسم


تابش

نظرات بسته شده است.