از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48795

78 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی مطهری ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان مجلس و مردم در حادثه تروریستی مجلس درباره تصمیم مجلس درباره به تاخیر انداختن تصویب لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: این تصمیم مجلس بود که دو […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی مطهری ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان مجلس و مردم در حادثه تروریستی مجلس درباره تصمیم مجلس درباره به تاخیر انداختن تصویب لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: این تصمیم مجلس بود که دو ماه به تاخیر بیفتد.
وی ادامه داد: این تاخیر دو ماهه برای این است که نمایندگان مجلس رفتار طرف مقابل را رصد کنند . آن طور که گفته بودند تا اواخر خرداد در لیست سیاه قرار می گیریم .این کار باعث می شود نمایندگان با اطمینان بیشتری به این لایحه رای دهند.
مطهری یادآور شد: این لایحه اصلا ارتباطی با برجام ندارد چرا که FATF سلسله توصیه های مالی و بانکی به کشورها است که توصیه می کنند که آنها را رعایت کنند و شفافیت ایجاد کنند.
به گزارش خطرنگار، بررسی لایحه إلحاق دولت جمهوری أسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم با حاشیه هایی همراه بود، این حواشی باعث مسکوت ماندن دو ماهه ان لایحه شد

سیام**۱۰۵۸**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


علی مطهری


مجلس


تروریسم

نظرات بسته شده است.