از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48777

101 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان مجلس در حادثه تروریستی سال گذشته داعش در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی درباره اقدامات دوگانه آمریکا در مبارزه با تروریسم گفت: آمریکایی ها در سال های گذشته برای تحقق اهداف خود در کنار داعش، حامی جدی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان مجلس در حادثه تروریستی سال گذشته داعش در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی درباره اقدامات دوگانه آمریکا در مبارزه با تروریسم گفت: آمریکایی ها در سال های گذشته برای تحقق اهداف خود در کنار داعش، حامی جدی تروریست بودند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان بعنوان طرف های جدی مبارزه با تروریسم و محور مقاومت در منطقه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر نیز روسیه به روند مبارزه با تروریسم کمک کرد.
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل یادآور شد: شاهد آن هستیم که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در اعلام استراتژی سال ۲۰۱۸ این کشور به صراحت دروغ گفت و اعلام کرد که ما داعش را در سوریه و عراق از بین برده ایم.
امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری مراسم امروز اظهار داشت: حضور در مراسم شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی مجلس و اقداماتی که مدافعان حرم در منطقه انجام دادند موید آن است که جمهوری اسلامی ایران و متحدین آن در کنار ارتش عراق و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم بر عهده گرفته اند.
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد که تهدید بزرگ تروریسم را در سر منطقه دور کرده است.
سیام**۹۳۱۴**۱۰۵۸**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


امیر عبداللهیان


تروریسم


ترامپ

نظرات بسته شده است.