از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48527

69 بازدید

«بهروز نعمتی» روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: تدبیر امام راحل در نام گذاری روز قدس باعث تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی شده است و این رژیم هر سال بیش از پیش به ورطه سقوط نزدیکتر می شود.وی یکی از راه های مبارزه با […]

«بهروز نعمتی» روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: تدبیر امام راحل در نام گذاری روز قدس باعث تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی شده است و این رژیم هر سال بیش از پیش به ورطه سقوط نزدیکتر می شود.
وی یکی از راه های مبارزه با این رژیم کودک کش را سلاح ورزش دانست و اظهار داشت: ورزش در چهار دهه گذشته به یک ابزار قدرتمند مبارزه استفاده و راه و رسم پهلوانی ورزشکاران ایرانی در دفاع از مظلوم به الگویی برای جهانیان بدل شده است.
عضو هیات رییسه مجلس در ادامه یاداور شد: مرام پهلوانی در ذات ورزشکار است و یکی از راهکارهای جوانمردی سکوت نکردن در برابر ستمگر است که در دنیای امروز نماد آن رژیم اشغالگر قدس است. ورزشکاران و قهرمانان ایرانی چهره های شناخته شده ای در عرصه جهانی برای نمایان کردن واقعیت و ماهیت رژیم اشغال گر قدس هستند.
اقشار مختلف مردم روزه‌دار تهران همراه با مردم ۹۰۰ شهر ایران اسلامی، در مراسم روز قدس امسال شرکت کرده اند.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار ‘پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت’ برگزار می شود.
ورزشی**۲۰۵۲**۱۲۹۳*۲۰۱۷

انتهای پیام /*


ورزش


قدس ۹۷


راهپیمایی


نعمتی

نظرات بسته شده است.