از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48493

65 بازدید

محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران درباره اقدام ایران در قبال برجام و مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب افزود: ما هنوز در چهارچوب برجام آمادگی کار کردن را داریم به شرط آنکه کشورهای اروپایی صادقانه به میدان بیایند و از حق مشروع ایران دفاع کنند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی […]

محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران درباره اقدام ایران در قبال برجام و مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب افزود: ما هنوز در چهارچوب برجام آمادگی کار کردن را داریم به شرط آنکه کشورهای اروپایی صادقانه به میدان بیایند و از حق مشروع ایران دفاع کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در غیر اینصورت ما تصمیم مقتضی را می گیریم که نمونه اش را در روز ۱۴ خرداد شاهد بودیم.
عارف اضافه کرد: امیدواریم اروپا، این بار نخواسته باشد که با کش دادن مساله و همراهی با آمریکا، بازی کند بلکه بر اساس تعهدی که دارد در کنار ایران قرار گیرد و از حق مشروع ایران دفاع کند.
وی درباره راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اظهار داشت: آزادی قدس شریف و بازگشت مردم مظلوم فلسطین به موطن اصلی خود مهم ترین مساله دنیای اسلام است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران از همان سال نخست پیروزی انقلاب با راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که پایبند به این میثاق است و تا آزادی قدس شریف این مسیر را ادامه خواهد داد.
اقشار مختلف مردم روزه‌دار تهران همراه با مردم ۹۰۰ شهر ایران اسلامی، در مراسم روز قدس امسال شرکت کرده اند.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار ‘پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت’ برگزار می شود.
فراهنگ** ۹۰۱۲**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


سیاسی


قدس ۹۷


محمدرضا عارف


برجام

نظرات بسته شده است.