از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48392

76 بازدید

سید فرید موسوی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خطرنگار، درباره سفر دوره ای نتانیاهو به چند کشورهای اروپایی افزود: رژیم صهیونیستی از همان روزهای نخست، مخالف جمهوری اسلامی و ماهیت ایران بود و همواره تلاش کرده فضایی در جامعه بین الملل علیه ایران و ایرانیان شکل […]

سید فرید موسوی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خطرنگار، درباره سفر دوره ای نتانیاهو به چند کشورهای اروپایی افزود: رژیم صهیونیستی از همان روزهای نخست، مخالف جمهوری اسلامی و ماهیت ایران بود و همواره تلاش کرده فضایی در جامعه بین الملل علیه ایران و ایرانیان شکل دهد.
وی با اشاره به جمعیت حاضر در راهپیمایی اضافه کرد: همین مقاومت، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران، اعتماد بین مردم و مسئولان و یکپارچگی بین خود مسئولان نظام، این اقدامات رژیم صهیونیستی را طی این سالها نقش بر آب کرده است.
موسوی خاطرنشان کرد: این حضور مردم هم معنای خاص خود را دارد و مردم ایران در حقیقت پیام خود در بحث انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی را به جهان مخابره کردند.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پررنگ جوانان در صحنه های مختلف کشور و نقش آنان در اتحاد و همدلی، اظهار داشت: جوانان همواره یکی از مهمترین سرمایه های اصلی کشوربوده و هستند و هر وقت به این جوانان اعتماد شد حماسه های بزرگی برای این کشور خلق کرده اند.
وی ادامه داد: صحفحات زرین پرافتخار ملت ایران، مملو از رشادت های این جوانان است و امروز هم این جوانان مستثنی از دوره های قبل نیستند چرا که رهبر معظم انقلاب هم بارها به قدرت جوانان کشور اذعان و تاکید داشته و دارند.
اجتمام** ۷۳۲۹**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


قدس۹۷


راهپیمایی


فریدموسوی

نظرات بسته شده است.