از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48341

74 بازدید

کارن خانلری روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ارامنه کشور نیز همه ساله در این روز با شکوه در راهپیمایی شرکت می کند وامسال باشکوهتر از هر سال دیگری حضور می یابند.وی ادامه داد:در خصوص مردم مظلوم فلسطین ارامنه نیز سرنوشتی شبیه فلسطین داشتند که […]

کارن خانلری روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ارامنه کشور نیز همه ساله در این روز با شکوه در راهپیمایی شرکت می کند وامسال باشکوهتر از هر سال دیگری حضور می یابند.
وی ادامه داد:در خصوص مردم مظلوم فلسطین ارامنه نیز سرنوشتی شبیه فلسطین داشتند که دچار نسل کشی شدند ومصایب و مشکلات آنها را به خوبی درک می کنند.
نماینده مردم ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:امروز هم هموطنان ارامنه ما همدل و یک صدا در روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.
خانلری در باره اهداف رژیم غاصب اسرائیل نیز گفت:رژیم اشغالگر قدس تلاش دارد با ترفند های سیاسی و نظامی مساله فلسطین را به مسیر دیگری هدایت کند ولی آنچه در فلسطین اتفاق می افتد شاخص های یک نسل کشی کامل را دارد و اسرایل با این اقدام می خواهد به نسل کشی خود ادامه دهد و حل مشکلات را به تعویق بیاندازد .
وی در خصوص نقش کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی در این باره افزود: ملتهای آزاد جهان باید صدای اعتراض خود را در برابر اقدامات رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت بی دفاع فلسطین بلند کنند.
نماینده مردم ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملتی هستیم که از ۴۰ سال پیش طرفداری خود را از ملت فلسطین ابراز کردیم ودر این راه ثابت قدم خواهیم بود و حمایت خود را تا حل مشکل ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهیم داد.
خانلری خاطر نشان کرد: من به کشورهای منطقه وعربی در این زمینه امیدوار نیستم،چراکه این کشورها نه تنها کمک نمی کنند بلکه با اسراییل همکاری می کنند و امید ما به ملتهای دنیا و اذهان عمومی است.
سیام ۱۰۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


قدس ۹۷


نماینده ارامنه


خانلری

نظرات بسته شده است.