از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47636

90 بازدید

مرتضی صفاری نطنزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، با تاکید بر حفظ همدلی و انسجام در کشور، اظهار داشت: در عرصه سیاست خارجی باید انتقادها و نقدها را با هدف سازنده مطرح کرد و نباید به تخریب افراد روی آورد، باید در موارد مهم و سرنوشت ساز یک صدای واحد از […]

مرتضی صفاری نطنزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، با تاکید بر حفظ همدلی و انسجام در کشور، اظهار داشت: در عرصه سیاست خارجی باید انتقادها و نقدها را با هدف سازنده مطرح کرد و نباید به تخریب افراد روی آورد، باید در موارد مهم و سرنوشت ساز یک صدای واحد از کشور بلند شود.
صفاری نطنزی افزود: وحدت و انسجام سیاسی بهترین راه خنثی کردن دسیسه و توطئه دشمنان است، ما می توانیم با این انسجام از فشارهای دشمنان بکاهیم.
وی گفت: ما به اندازه کافی دشمن خارجی داریم، لزومی نیست از داخل به خودمان ضربه بزنیم، به خصوص هم اکنون که آمریکایی ها به صورت علنی و واضح به میدان آمده اند و به صورت آشکار با جمهوری اسلامی دشمنی می کنند و دنبال تخریب و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: بایستی با وحدت، انسجام و همدلی در داخل، اختلافات سلیقه ای را کنار بگذاریم تا دشمنان نتوانند به ما ضربه ای وارد کنند، همه باید متحد و همدل در کنار رهبر معظم انقلاب از نظام و دولت حمایت کنیم، دولت مدیریت کشور را در اختیار دارد از این رو باید تلاش کنیم و نباید بگذاریم دولت تخریب شود.
صفاری نطنزی تاکید کرد: در شرایط کنونی مشکلاتی وجود دارد اگر می خواهیم به سلامت کشور را از این مشکلات عبور دهیم باید اختلافات را کنار بگذاریم و نباید مانع کار دولت شویم.
وی یادآور شد: ملت ما همواره تمامی مشکلات و بحران ها را با اتحاد و همدلی پشت سر گذاشته اند، امروز نیزهمانند گذشته ما با انسجام و وحدت تمامی مشکلات را پشت سر می گذاریم و به دشمنان اجازه سوءاستفاده نخواهیم داد.
صفاری نطنزی گفت: ما باید در حوزه های سیاسی اصول را به صورت همه جانبه رعایت و نظرات خود را به صورت نقد سازنده و نه تخریبی بیان کنیم، زیرا نقد سازنده باعث رشد کشور می شود.
وی اظهار داشت: ما امروز در حل بسیاری از مسائل کشور خصوصا در موضوعات اقتصادی نیاز به وحدت داریم و همه باید با کمک همدیگر مشکلات را حل کنیم.
به گزارش خطرنگار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هفتم خرداد در دیدار با دانشجویان، لزوم بکارگیری امید، عزم و برنامه ریزی را خاطرنشان کردند و افزودند: کسانی که یأس و نومیدی به جامعه پمپاژ می کنند، ممکن است دشمن نباشند، اما حتماً کار آنها، همان کار دشمن است.
سیام**۹۱۲۱**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


دولت


وحدت

نظرات بسته شده است.