از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47437

123 بازدید

در این جلسه امام جمعه کازرون با توجه به وقایع اخیر کازرون و برپایی تجمعات در ارتباط با طرح تقسیم این شهرستان گفت: ️اگر از ابتدا تصمیم ‌ها براساس رعایت همه جوانب می ‌بود، شاید کار به اینجا نمی‌رسید.حجت الاسلام محمد خرسند افزود:هیچ چیزی بدتر از مایوس شدن و ناامید شدن نیست، با عملکردمان مردم […]

در این جلسه امام جمعه کازرون با توجه به وقایع اخیر کازرون و برپایی تجمعات در ارتباط با طرح تقسیم این شهرستان گفت: ️اگر از ابتدا تصمیم ‌ها براساس رعایت همه جوانب می ‌بود، شاید کار به اینجا نمی‌رسید.
حجت الاسلام محمد خرسند افزود:هیچ چیزی بدتر از مایوس شدن و ناامید شدن نیست، با عملکردمان مردم را امیدوار کنیم زیرا عملکرد مسئولان در امیدواری و ناامیدی مردم بسیار موثر است.
وی گفت: از تلاش‌های آقای استوار میمندی فرماندار قبلی کازرون تشکر می ‌کنم و به آقای دهقان فرماندار جدید که از فرزندان این سرزمین هستند تبریک می گویم و امیدوارم با روحیه جوانی و با انگیزه انقلابی بتوانند یک مدیریت انقلابی از خودشان به نمایش بگذارند.
خرسند بیان کرد: به عنوان یک شهروند و به عنوان امام‌جمعه به همراه سایر ائمه جمعه این آمادگی را داریم که با آقای دهقان همکاری بشود تا شهرستان از مرحله حساسی که در آن واقع شده با صمیمیت و اخوت و برادری بگذرد.
همچنین حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده همه مردم، بلکه ۸۰ میلیون جمعیت ایران وظیفه دارم حوادث کازرون را ریز به ریز بیرون بیاورم و عوامل اصلی را به مردم معرفی کنم.
وی گفت: باید تاوان اینها را پس بدهیم. زمان زدن و در رفتن گذشت و تمام شد. زمانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم، این را گفتم.
رضازاده بیان کرد: تقسیمات در کشور یک چیز معمول است و نباید در مقابل خواست مردم بایستیم، بنده به عنوان نماینده مردم سوگندی که خورده بودم این بود که مقابل حرف مردم نایستیم.
نماینده کازرون در مجلس گفت: یک کسانی که در همین شهر(کازرون) مسئولیت داشتند، انتظار داشتیم واقعیت را به مردم بگویند، ولی کاملا جریانشان دروغ و وارونه گفتن به مردم بود.
محمد هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دراین جلسه گفت: ما امروز نیاز به آرامش داریم. شرایط ایجاب می کند که در رابطه با آینده صحبت کنیم تا اینکه بخواهیم بپردازیم که کی و چی، اگر بنده هم مقصر باشم، مرا به پای میز محاکمه خواهند آورد.
سخنان نماینده کازرون در مجلس با واکنش امام جمعه این شهر و ترک جلسه از سوی حجت الاسلام خرسند همراه شد.
رضازاده نماینده مجلس پس از آیین تودیع و معارفه برای دلجویی به دفتر امام جمعه این شهر رفت. اطلاعات تکمیلی تا لحظه انتشار این خبر در اختیار رسانه ها قرار نگرفت.
اشاره مقامات یادشده به وقایعی است که از حدود هفت ماه پیش در کازرون با تجمع و اعتراض برخی افراد به طرح موسوم به تقسیم کازرون رخ داد.
در این وقایع که اوج آن در اواخر اردیبهشت بود، درگیری هایی رخ داد و به اموال عمومی آسیب رسید.
معترضان از طرح تقسیم کازرون که درحال بررسی است، خشنود نیستند زیرا می گویند احتمال دارد مناطق بیشاپور، تنگ چوگان، امامزاده سید حسین و دشت برم از کازرون جدا شود.
در آیین تودیع و معارفه از ابراهیم استوار میمندی تقدیر و داریوش دهقان به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی شد.
کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.
۷۳۷۲/ ۱۸۷۶

انتهای پیام /*


سیاسی


تودیع و معارفه


کازرون


تقسیمات کشوری

نظرات بسته شده است.