از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47101

153 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید شهاب‌الدین چاووشی در نماز جمعه شاهرود ، افزود: دشمنان نظام اسلامی از موفقیت های بدست آمده ناراحت هستند، آن ها به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و نومید کردن مردم می باشند. وی حفظ هوشیاری مردم و مسوولان را در شرایط کنونی ضروری خواند و گفت: هر اقدامی در جهت تضعیف […]

به گزارش خطرنگار، سید شهاب‌الدین چاووشی در نماز جمعه شاهرود ، افزود: دشمنان نظام اسلامی از موفقیت های بدست آمده ناراحت هستند، آن ها به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و نومید کردن مردم می باشند.
وی حفظ هوشیاری مردم و مسوولان را در شرایط کنونی ضروری خواند و گفت: هر اقدامی در جهت تضعیف نظام نابخشیدنی است ، دولت با کمک مردم و گروه های مختلف قادر به اجرای برنامه های خود ورفع مشکلات است.
استاندار سمنان گفت: اقتدار نظام اسلامی در صحنه های بین المللی دشمنان را وادار کرده تا ضدیت خود را آشکار کنند، ایران اکنون در مسیر توسعه است بنابر این تحمل این وضعیت برای دشمنان انقلاب اسلامی بسیار دشوار است.
چاووشی ایجاد مسایل اختلافی در بین مردم را یکی از برنامه های آمریکا و صهیونیسم خواند و گفت: آن ها که دردیگر جبهه ها شکست های سختی خورده اند، اکنون این موضوع را در دستور کار خود قرارداده اند،
پس با همدلی و همراهی نباید اجازه دهیم از دغدغه های مردم استفاده کنند.
استاندار سمنان در ادامه برنامه های خود در شاهرود از دومرکز نگهداری کودکان بی سرپرست آمنه و امین هم بازدید و با مسوولان آن گفت وگوکرد.
۷۳۵۸/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار سمنان


نمازجمعه


شاهرود

نظرات بسته شده است.