از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47048

121 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره)، با تبیین اهمیت روز قدس برای جهان اسلام و همه ملت های آزادیخواه جهان افزود: روز قدس روز جهاد مستمر در مبارزه با صهیونیسم و آمریکاست.وی ادامه داد: جهان بشری لبریز از خشم و غضب […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره)، با تبیین اهمیت روز قدس برای جهان اسلام و همه ملت های آزادیخواه جهان افزود: روز قدس روز جهاد مستمر در مبارزه با صهیونیسم و آمریکاست.
وی ادامه داد: جهان بشری لبریز از خشم و غضب از جنایت های رژیم صهیونیستی است و می طلبد در راهپیمایی روز قدس با شعارهای کوبنده تر و مشت های گره کرده این نفرت را نشان داده شود.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برای احیای اسلام شکل گرفت و به پیروزی رسید.
به گفته وی، ۴۰ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در این سالها دشمن به اشکال مختلف در پی ضربه زدن به نظام بوده است.
وی تصریح کرد: حفظ و تقویت انقلاب اسلامی، نیازمند مراقبت و هوشیاری است و در این مسیر باید حول محور اسلام حرکت کرد و از منافع شخصی، حزبی و وابستگی های گروهی دوری کرد.
نکونام با تاکید بر ایستادگی در برابر فتنه های دشمن، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون از طریق ترور، جنگ۸ ساله و تحریم های ظالمانه در مسیر رشد و پیشرفت کشور مانع تراشی و سنگ اندازی کرده اند اما با یاری خدا و پایداری مردم انقلاب در مسیر واقعی خود در حرکت است.
امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به تقارن ۱۹ ماه مبارک رمضان و ارتحال ملکوتی امام راحل، تصریح کرد: استکبارستیزی، اخلاق محوری، صبر و استقامت، جهاد در راه خدا، خیرخواهی و زندگی علوی در رفتار و گفتار امام راحل حاکم بود.
نکونام همچنین در خصوص سخنان خود در نشست با جوانان استان که چندی پیش برگزار شده بود گفت: برخی از این سخنان برداشت های ناصواب داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این سخنان رهنمود بود و نه گلایه و عقیده دارم استان در مسیر رو به رشدی قرار دارد و باید به آینده امیدوار بود.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


انقلاب اسلامی


امام خمینی(ره)

نظرات بسته شده است.