از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46929

109 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در دیدار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد و طالقان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ساوجبلاغ، با بیان اینکه رشد چشمگیر انجمن های ادبی و هنری نشان دهنده ظرفیت های بالای هنری و فرهنگی این استان است، اظهار داشت: […]

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در دیدار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد و طالقان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ساوجبلاغ، با بیان اینکه رشد چشمگیر انجمن های ادبی و هنری نشان دهنده ظرفیت های بالای هنری و فرهنگی این استان است، اظهار داشت: در سایر بخش ها از جمله صنعت و کشاورزی سرمایه گذاران بسیاری از داخل و خارج کشور در استان وارد شده اند و با توجه به سابقه فرهنگی بالای البرز انتظار می رود در بخش خصوصی نیز از این ظرفیت استفاده شود.
وی با بیان اینکه استان البرز ظرفیت استفاده از توان بخش خصوصی برای توسعه در تمامی بخش ها را دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد مملو از ستارگانی هستند که با وجود سختی های بسیار توانسته اند در پهنه هنر و فرهنگ استان به خوبی بدرخشند.
نجفی گفت: با وجود این ظرفیت ها، امکانات استان برای بهره وری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر آنچنان که باید نیست، به همین منظور در استان البرز برنامه ریزی هایی در حال انجام تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوان هر چه بیشتر این بخش را نیز در استان گسترش داد.
استاندار البرز ضمن تجلیل از بزرگان شهرستان های استان البرز اظهار داشت: وجود این بزرگان همه و همه حکایت از صفای باطن مردمی است که خوبان بسیاری را در خود جای داده اند؛ استان البرز از وجود همچنین ستاره هایی به خود می بالد که توانسته در پهنه هنر و فرهنگ ستارگان زیادی را پرورش داده، سرزمینی با قدمت بیش از ۹ هزار سال که از اصات مردم هایش سخن می گویند.
نجفی با اشاره به محوطه ازبکی در نظرآباد البرز گفت: بزرگ ترین مرکز سینمایی در این منطقه زمانی بزرگ ترین مرکز سینما خاورمیانه بوده که امروزه رونق گذشته را ندارد، احیای دوباره آن هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار ما از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که برای بهره برداری هر چه سریعتر و احیای این پروژه هر چه بیشتر استان را یاری سازند.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری به استان البرز، در نخستین برنامه خود بر مزار شهدای ینگه امام شهرستان ساوجبلاغ حضور یافت.
دیدار با اصحاب هنر و رسانه شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، طالقان از برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به استان البرز بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حضور خود در استان البرز با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های کرج و فردیس در تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز حضور خواهد یافت.
دیدار از روستای فرخ آباد شهرستان فردیس از دیگر برنامه های وزیر ارشاد در سفر به البرز است.
۷۴۱۴/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


البرز

نظرات بسته شده است.