از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46896

100 بازدید

به گزارش خطرنگار، ابوالفضل اینانلو روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری، افزود: اعتبارات استانی هر سال در پایان تیر ماه جذب می شود و مسئولان ادارات این شهرستان در جذب اعتبارات تخصیص یافته جدی باشند تا بودجه مورد نیاز به طور کامل جذب شود.وی در خصوص رفع مشکل کم […]

به گزارش خطرنگار، ابوالفضل اینانلو روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری، افزود: اعتبارات استانی هر سال در پایان تیر ماه جذب می شود و مسئولان ادارات این شهرستان در جذب اعتبارات تخصیص یافته جدی باشند تا بودجه مورد نیاز به طور کامل جذب شود.
وی در خصوص رفع مشکل کم آبی و تامین آب شرب شهرستان فردیس، اظهار داشت: قرار شد مخزن ذخیره آب در رزکان و بخشی از مناطق شهر فردیس در پارک جهان نما جانمایی شود که این موضوع در حال پیگیری است.
فرماندار فردیس گفت: در مواقعی که آب مصرفی فردیس کاهش می یابد، با ذخیره سازی آب در این مخازن می توانیم آب شرب فردیس را تامین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مصرف بهینه آب باید در مجموعه خانواده ها فرهنگ سازی شود، گفت: پیگیر انتقال خط توزیع آب شرب ۹۰۰ مترمکعبی فردیس که به سد کرج و طالقان وصل می شود، هستیم. مشکلاتی در مسیر این پروژه قرار دارد که امیدوارم با توافق و تفاهم برطرف شود.
فرماندار فردیس با ابراز امیدواری از اینکه مردم شهرستان از آب سدکرج و طالقان بهره مند شوند، گفت: وزیر نیرو چندی پیش که برای بازدید از شرکت توربین گازی مپنا به فردیس آمده بودند، دستور اجرایی شدن آن را صادر کرد.
امام جمعه شهرستان فردیس نیز گفت: داشتن مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک امانت الهی است که باید به این جایگاه اهتمام ویژه شود.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: رسیدگی به رفع مشکلات و رضایتمندی مردم در دستور کار مسئولان فردیس قرار گیرد، چرا که جایگاه فعلی خود را مدیون خون هزاران شهید در راه اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
در این نشست با اهداء لوحی از سوی فرمانداری فردیس از محجوبه نامجو رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس به عنوان بهترین دستگاه خدمات رسان در ایام نوروز سال ۹۷ برگزیده شد مورد تقدیر قرار گرفت.
۷۴۱۳/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


فرمانداری


فردیس

نظرات بسته شده است.